Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Macromedia Flash Player  (gelezen 5798 keer)

Macromedia Flash Player
« Reactie #25 Gepost op: 2006/09/02, 12:23:05 »
affijn om even terug te komen op de flashplayer, ik had geen zin om weer een nieuwe thread speciaal hiervoor te openen:
ik krijg het kreng ook niet geinstalleerd, dit is wat ik geprobeerd heb:
sudo apt-get install flashplugin-nonfree
hierbij geeft hij aan:     E: Kon pakket flashplugin-nonfree niet vinden.

iets anders geprobeerd, namelijk de tar.gz gedownload en uitgepakt, dan via de terminal:
cd Desktop/install_flash_player_7_Linux
./flashplayer-installer

ERROR: your architecture, '\x86_64/', is not supported by the macromedia flash player installer.

Betekend dit nou serieus dat mijn systeem gewoon te nieuw is ofzo? tis een leuk bakje, maar toch ook al weer een poosje oud. Is er geen manier om die player alsnog te installeren?

en ik heb de universe en multiverse repositories aanstaan.
ps: "Je ziet nu een lijst met pakketbronnen. Klik op Settings, en vink dan Show disabled software sources. Klik dan op Sluiten."
Dit zie ik dus niet, ik heb alleen settings>voorkeuren/repositories/filters. Maar als ik de repositories aanvink krijg ik wel een lijst met een selectieboxje ervoor. Ik neem aan dat dat stukje uit de "NLaddingrepositoriesHowTo" hierover gaat?

lang verhaal kort, kan ik die plugin nou installeren of niet? alvast bedankt voor de hulp.

Offline zappa

• Lid
    • http://www.c3c.be
Macromedia Flash Player
« Reactie #26 Gepost op: 2006/09/02, 12:29:38 »
Je kan de 32-bit versie van Ubuntu installeren...
Macromedia moet dringend eens beginnen denken aan Linux.

Saamelainen

• Gast
Macromedia Flash Player
« Reactie #27 Gepost op: 2006/09/02, 12:38:22 »
Instellingen > Pakketbronnen (repositories) > Toevoegen > Universe en Multiverse aanvinken. Voor bronnen die niet van Ubuntu zijn op Aangepast klikken en de url toevoegen. Gelijkend op deze regel:

deb http://mirror2.ubuntulinux.nl dapper-seveas extras

Offline profoX

• Lid
    • wesley
    • Lionslink
Macromedia Flash Player
« Reactie #28 Gepost op: 2006/09/02, 14:12:24 »
Freakydude: er bestaat geen 64bit versie van Flash. Als je de 64bit versie van ubuntu installeert loop je nog tegen meer van die problemen aan. Allemaal veroorzaakt door commerci
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)