Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Newsleecher in WINE  (gelezen 7737 keer)

Newsleecher in WINE
« Reactie #25 Gepost op: 2008/05/11, 07:44:58 »
Vergeet voorgaande, het is opgelost.

dmv een starter te maken op het bureaublad ging het wel zonder problemen.

In elk geval Newsleecher bolt als een trein nu bedankt iedereen.

:)

Offline Chrisz

• Lid
Newsleecher in WINE
« Reactie #26 Gepost op: 2008/07/09, 09:30:56 »
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat Newsleecher direct "onzichtbaar" wordt na het opstarten. Het programma draait wel, het staat gewoon in de processen lijst en de NZB's worden ook gewoon gedownload. Ik kan echter met geen mogelijkheid de applicatie zelf zien, het verdwijnt ergens in de achtergrond. Ik gebruik de -pthread optie en dat werkte tot een dag of 3 geleden prima. Ik heb het al via een virtuele desktop geprobeerd maar dan zie ik alleen een lege virtuele desktop. Iemand een idee hoe ik het weer normaal krijg?

Jean_

• Gast
Newsleecher in WINE
« Reactie #27 Gepost op: 2008/07/09, 09:46:06 »
Ja dat zat geloof ik zo, ga naar wine, Configure Wine (in het k-menu bij kde), tabblad applications, doe daar Add Application, blader naar newsleecher.exe. Alsie dan in het lijstje staat, ga naar tabblad graphics en vink 'Allow the window manager to decorate the windows' uit.
Ik geloof dat dit is wat je bedoelt.

Offline Chrisz

• Lid
Newsleecher in WINE
« Reactie #28 Gepost op: 2008/07/09, 10:49:39 »
Ik heb het geprobeerd echter helpt het niets. Newsleecher blijft ook op deze manier onzichtbaar.

Re: Newsleecher in WINE
« Reactie #29 Gepost op: 2009/04/19, 11:04:49 »
Ik heb terug een clean installatie moeten doen.

Ik heb Newsleecher terug draaien , maar hoe krijg ik het correcte icoontje(van newsleecher) in die starter