Heb Miro verwijderd en de computer herstart, maar kan Miro niet installeren. Ik krijg constant door dat er eerst conflicterende software verwijderd moet worden, maar welke dat is, wordt niet verteld. Ik moet in Synaptics/Voorkeuren pakketbronnen inschakelen. Als ik echter onder Instellingen pakketbronnen aanklik, krijg ik hetzelfde venster als in Softwarebronnen. Bij Ubuntu software is alles aangevinkt behalve Broncode. Er staan overigens twee Miro players in mijn Synaptics lijst, de Miro player met als component universe, een GTK+ based RSS video aggregator en een Miro-theme-ted-talks met als component Main, een Miro - TED Player theme. Verder staat ook de democracyplayer in de lijst, die er ook iets mee te maken zou hebben. Geen van deze drie laat zich installeren wegens conflicterende software. Miro heeft overigens wel op mijn computer gestaan, maar knalde er steeds uit op het moment dat de opstart voltooid leek. Waarschijnlijk ook toen al wegens conflicterende software.
Overigens heb ik gisteren Miro via Terminal rechtstreeks van hun site gedownload en geïnstalleerd. Dat ging goed. Deze installatie zou ongedaan zijn gemaakt doordat ik in Synaptics Miro heb ontvinkt en aldus verwijderd.