Wegens omstandigheden zit ik op Windows XP, maar ik zal toch maar een screentje posten :/ (Speel me games uit, dan gaan ze weg en dan is er geen reden meer om naar Windows te gaan | Ik ben een nieuwe PC aan het bouwen, en deze wordt als ie klaar is verkocht, en met Windows levert hij meer geld op omdat het zo'n duur OS is en meer mensen daarmee vertrouwt zijn, maar misschien zet ik er stiekem wel Wubi op. Ik geef wel een optie voor Ubuntu | Ik moet wat verhuisdozen met hardware testen, en dat gaat nog net mat makkelijker onder Windows)

Beetje aangepast aan m'n Linuxlook, maar het lijkt natuurlijk voor geen meter aangezien ik niks maar dan ook echt niks kan aanpassen. Ik wordt zelfs verplicht een prullenbak op het bureaublad te hebben, maar die heb ik maar naar de hoek van het scherm gesleept waardoor je hem niet meer ziet.
EDIT: Ik zie wel iets leuks, een X-server en kernel die je op Windows kan draaien + Synaptic, om software te installeren. Laten we dat tijdelijk maar doen, dan draai ik gewoon van alle apps de Linuxversie. Toch nog een beetje Linux, en misschien ook nog XFCE. Beter iets dan niets...