Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Schouders gezocht! Voor de aanstaande release party in Amsterdam.  (gelezen 33956 keer)

Offline iGadget

• Lid
Schouders gezocht! Voor de aanstaande release party in Amsterdam.
« Reactie #75 Gepost op: 2008/05/05, 11:36:21 »
Iedereen die meehelpt krijgt een Ubuntu-badge, dus op zich ben je zo herkenbaar. Ik had alle 'meehelpers' het liefst ook in Ubuntu kledij geholpen, maar daar is helaas te weinig tijd en budget voor.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #76 Gepost op: 2008/05/05, 11:40:09 »
Vorige keer hadden de helpers een naambordje op.

en anders doen we een feest puntmuts op.  :P

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #77 Gepost op: 2008/05/05, 11:53:49 »
Je zei zelf dat die erg warm was :)
Dat is misschien niet zo handig als je hard aan het werk gaat ;)

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 2008/05/05, 12:24:59 »
Wat als we ubuntu shirten laten druken met erop ubuntu-nl vrijwilligere ofzo iets degelijk ?? Ik weet niet wat zou kosten maar miss zijn mensen bereid om um te betalen.

Wat anders krijgen we bericht of we geaccepteerd zijn ja of nee en krijgen we nog info ? Het is natuurlijk wel eerste x voor mij dat ik zo mee help en niet foldertjes verspreid zoals de vorige x.

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
« Reactie #79 Gepost op: 2008/05/05, 12:56:12 »
Uit ervaring weet ik dat ze nu nog laten drukken te laat zal zijn. Er komt heel wat bij kijken en te bespreken voor ze klaar zijn. Ik heb nog wel een 20 t-shirts liggen, helaas alleen in maat XL, de rest is uitverkocht. Deze hebben we dan ook verkocht op de HRP in Herk. http://forum.ubuntu-nl.org/message/243396#p243396
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

« Reactie #80 Gepost op: 2008/05/05, 19:01:51 »
Lijkt mij een goed idee Arie als er voldoende zijn, ik wil hem ook aanschaffen hoor. :)

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #81 Gepost op: 2008/05/05, 22:58:35 »
of een band, voor om de boven arm met tekst (Vildstift) of zo iets

« Reactie #82 Gepost op: 2008/05/05, 23:37:03 »
Bobbie, een band? straks moet ik nog met een zwemband rond gaan lopen. Liever niet. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #83 Gepost op: 2008/05/06, 00:05:34 »
een soort rouwband? Zo slecht is 8.04 toch niet?

kurosaki_ichigo

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: 2008/05/06, 00:37:02 »
Nee zoon band als de duitsers om hun rechtere arm hadden maar dan ubuntu logo

Quatroking

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: 2008/05/06, 04:41:33 »
Dan zien we er uit als een sekte. Geen goed plan.

Waarom nemen we niet gewoon allemaal een wit t-shirt, nemen we een mooie viltstift, en doen het lekker ghetto? gewoon logotje tekenen en hoppekee.

Offline Double12

• Lid
« Reactie #86 Gepost op: 2008/05/06, 09:42:28 »
Citaat van: Quatroking

Waarom nemen we niet gewoon allemaal een wit t-shirt, nemen we een mooie viltstift, en doen het lekker ghetto? gewoon logotje tekenen en hoppekee.
Ja precies, dan ziet iedereen gelijk dat Ubuntu een heel creatief en ruig besturingssysteem is.
Of jullie sturen gewoon een hele lading witte shirtjes op naar Quatroking om ze te laten volstiften :P dan dragen alle medewerkers van de release party origineel Quatroking-artwork! ;)

Quatroking

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 2008/05/06, 10:32:08 »
Als je me een doosje watervaste stiften erbij geeft, doe ik het graag hoor. Moet iemand ze wel komen ophalen.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #88 Gepost op: 2008/05/06, 11:41:17 »
Citaat van: Double12

Ja precies, dan ziet iedereen gelijk dat Ubuntu een heel creatief en ruig besturingssysteem is.
Of jullie sturen gewoon een hele lading witte shirtjes op naar Quatroking om ze te laten volstiften :P dan dragen alle medewerkers van de release party origineel Quatroking-artwork! ;)
Dat lijkt mij een goed plan

Offline Double12

• Lid
« Reactie #89 Gepost op: 2008/05/06, 19:40:57 »
Als er gewoon een set witte t-shirts (niet te duur natuurlijk), watervaste stiften en een vel postzegels naar Quatroking wordt gestuurd. Dan stuurt hij de hele envelop of doos weer terug naar één van de organisatoren, gefrankeerd met de postzegels die erin zaten.

Het moet wel snel gebeuren, want de release party is al over 11 dagen en waarschijnlijk heeft Quatroking nu het meeste tijd, als hij nu vakantie heeft.

Quatroking

• Gast
« Reactie #90 Gepost op: 2008/05/06, 19:46:09 »
Ik vind het ook wel een mooi plan. En ik heb het ook wel voor Ubuntu over. kom maar op!

Offline Double12

• Lid
« Reactie #91 Gepost op: 2008/05/06, 20:27:53 »
Wat heb je voor Ubuntu over? Je vrije tijd of de postzegels? :P

Wat willen we er trouwens op hebben?
In het midden een Ubuntu-logo en daaromheen namen+logo's van allerlei open-source programma's...lijkt me wel leuk.
Of elk shirt verschillend? Of laten we het gewoon aan de creativiteit van de kunstenaar over?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #92 Gepost op: 2008/05/06, 20:50:32 »
Citaat van: arie
Quatroking woont in Hellevoetsluis, ik in Rozenburg, ik zou het dan ook op kunnen halen bij hem.
ipv shirts opsturen naar hem, is het misschien handiger dat hij de shirts koopt in Hellevoet en datt het geld dan naar hem overgemaakt wordt. als Quatroking nog geen bankrekenining heeft wil ik het ook wel aan hem betalen, kan het naar mij overgemaakt worden.
een andere optie is dat ik met Quatroking de shirts ga kopen, hoeft Quatroking het niet voor te schieten
Ja goed idee, dan gaat er ook veel minder tijd verloren dan via de post.

Als Quatroking dit ook goed vindt, moeten we even aan de organisatoren (iGadget?) vragen of ze het überhaupt een goed idee vinden en dan kan het hele plan in werking gaan.

Offline bartek

• Lid
    • http://bartek.blogsome.com
« Reactie #93 Gepost op: 2008/05/06, 21:00:39 »
Lijkt me een leuk plan, ben benieuwd of we ze op de nl-hrp te zien gaan krijgen. Toppie.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Quatroking

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: 2008/05/06, 21:23:25 »
Mijn moeder vind het helemaal goed als ik met Arie hier shirts gaat kopen, en driemaal raden hoeveel het hier kost voor een wit shirt? Ongeveer 2 shirts voor 3 euro bij de zeeman hier. Als de rest van de organisatie het ook een leuk plan ben, dan moeten ik en Arie maar eens afspreken wanneer we dit doen. Als het in de vakantie nog kan, dan is dat helemaal toppie omdat ik het dan lekker snel afheb.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #95 Gepost op: 2008/05/06, 22:25:14 »
Weet je ook al welke maten je nodig hebt bv mijn maat is een M

« Reactie #96 Gepost op: 2008/05/06, 22:38:02 »
Citaat van: arie
Mijn moeder vind het helemaal goed als ik met Arie hier shirts gaat kopen, en driemaal raden hoeveel het hier kost voor een wit shirt? Ongeveer 2 shirts voor 3 euro bij de zeeman hier. Als de rest van de organisatie het ook een leuk plan ben, dan moeten ik en Arie maar eens afspreken wanneer we dit doen. Als het in de vakantie nog kan, dan is dat helemaal toppie omdat ik het dan lekker snel afheb.
ok, effe wachten op de organisatie dus, iik kan in ieder geval iedere dag
De organisatie is in handen van iGadget he.
Hij is nu wel nog twee dagen op vakantie dus ik weet niet of hij snel zal antwoorden, maar niet geschoten is altijd mis.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline KenSentMe

• Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
« Reactie #97 Gepost op: 2008/05/07, 08:53:35 »
Ik wil niet al te veel zeuren hoor, maar voor een deel is het de bedoeling dat (Ubuntu) Linux een serieuze en professionele indruk geeft en een goede variant is voor andere professionele OS'en. Geef je met zelfgetekende prints op een t-shirt een professionele indruk?

Offline Double12

• Lid
« Reactie #98 Gepost op: 2008/05/07, 10:58:45 »
Citaat van: KenSentMe
Ik wil niet al te veel zeuren hoor, maar voor een deel is het de bedoeling dat (Ubuntu) Linux een serieuze en professionele indruk geeft en een goede variant is voor andere professionele OS'en. Geef je met zelfgetekende prints op een t-shirt een professionele indruk?
Het worden natuurlijk wel mooie tekeningen :)
En Ubuntu maakt sowieso al geen professionele indruk met dat oranje "human"-theme, vind ik.

Offline iGadget

• Lid
« Reactie #99 Gepost op: 2008/05/07, 11:19:51 »
Ik vind het zonder meer een erg leuk initiatief! Hoewel ik er van uit ga dat Quatroking ons niet voor lul zal laten lopen op 17 mei, vind ik de vraag van KenSentMe wel terecht. Vandaar dat ik graag vantevoren het ontwerp zou willen zien voordat ik de hele crew laat rondlopen in de shirts, ik hoop dat ik zo zeikerig nog net wel mag zijn :)
En graag vantevoren een kostenplaatje.

Verder super bezig allemaal! Proberen jullie ook nog zoveel mogelijk mensen enthousiast te maken voor de party? Het gaat op zich goed met de aanmeldingen, maar er moeten er wel nog meer bij willen we de beoogde 1000 bezoekers halen... Van onze kant uit is vandaag het persbericht voor de party opgestuurd naar een enorme lijst mensen, hopelijk rolt daar ook nog wat uit.