Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Amsn werkt niet & Fire Fox Zeer Traag  (gelezen 3109 keer)

vssn

• Gast
Amsn werkt niet & Fire Fox Zeer Traag
« Gepost op: 2008/01/09, 16:49:05 »
Ik meld me aan bij Amsn hij zeg even geduld bezig met aanmelden maar hij komt er niet in:S hij blijft daar haken

als ik firefox opstart duurt 3sec na ander pagina duurt paar sec als ik wat stuur ofso duurt te lang filmpjes bekijken lukt niet of als die het doet happerd die steeds.

weet iemand de oplossing?

Offline KenSentMe

• Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/09, 16:55:59 »
Heb je al geprobeerd in te loggen op msn via het programma Gaim? Als het daar ook niet mee lukt, dan ligt het in ieder geval niet aan aMSN.

Heb je deze verbindingsproblemen al lang, heeft het eerder wel goed gewerkt of is dit een nieuwe installatie van Ubuntu en werkt alles op andere pc's of besturingssytemen wel naar behoren?

« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/09, 18:13:55 »
Amsn opstarten via het terminalscherm?

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/09, 18:22:58 »
Citaat van: vssn
Ik meld me aan bij Amsn hij zeg even geduld bezig met aanmelden maar hij komt er niet in:S hij blijft daar haken

als ik firefox opstart duurt 3sec na ander pagina duurt paar sec als ik wat stuur ofso duurt te lang filmpjes bekijken lukt niet of als die het doet happerd die steeds.

welke versie en smaak van ubuntu? gaat het scrollen met de muis haperend?
eerst geen last en nu wel? probeer ietsje uitgebreider te zijn in je vraag. :)
( je systeem zou je ook kunnen beschrijven)

Offline maxpower

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/09, 18:33:37 »
amsn doet behoorlij kut als je internet half in orde is.. dan gaat hij zelf heel traag doen en houd de rest van je software ook op. dat zou het wellicht kunnen zijn?  verder zou je eens eventjes een error log kunnen gaan opzoeken van amsn.

vssn

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/09, 19:03:44 »
Citaat van: KenSentMe
Heb je al geprobeerd in te loggen op msn via het programma Gaim? Als het daar ook niet mee lukt, dan ligt het in ieder geval niet aan aMSN.

Heb je deze verbindingsproblemen al lang, heeft het eerder wel goed gewerkt of is dit een nieuwe installatie van Ubuntu en werkt alles op andere pc's of besturingssytemen wel naar behoren?
Wat is gaim?

ik heb het sins kort dat firefox traag is ma nu is het veel ergen en dat msn niet aanmeld heb ik sins gisteren avond

dit bericht had ik al eerder gtypt en had submit gekilkt maar hij is niet gekomen ben nu ergens anders

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2008/01/09, 20:18:02 »
ah wacht, msn "draait" foutief op de achtergrond: ga naar systeem: beheer: systeemmonitor: procesbeheer: alle processen aanvinken: proces msn/messenger killen.

gaim is een uitstekende vervanger van (a)msn.

vssn

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 2008/01/09, 21:05:37 »
hoe moet ik die processen aanvinken dan er staat niet zo'n vakjes ofso:S??

als je een foto kan uploaden zou het geweldig zijn

of raden jullie mij om gaim te instaleren?

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2008/01/09, 21:29:20 »
ah wacht, msn "draait" foutief op de achtergrond: ga naar systeem: beheer: systeemmonitor: procesbeheer: alle processen aanvinken: proces msn/messenger killen.
bovenaan procesbeheer: weergave: alle processen aanvinken====> zoeken naar amsn/messenger proces.

vssn

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 2008/01/09, 22:15:58 »
nope ik kan geen Amsn of iets dat er op lijkt vinden:S

vssn

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 2008/01/10, 17:01:39 »
waar kan ik gaim krijgen??

Offline maxpower

• Lid
« Reactie #11 Gepost op: 2008/01/10, 17:33:47 »
heb je is standaard geinstalleerd heet alleen geen gaim in laatste versie maar pidgin internet messenger :)

vssn

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 2008/01/10, 22:33:34 »
Die had me vriend verwijderder zoek hem wel ff op

weet iemand nog iets over firefox om die normaal te krijgen

Offline maxpower

• Lid
« Reactie #13 Gepost op: 2008/01/10, 23:50:57 »
als je geen concretere foutomschrijving geeft niet vrees ik :(

Offline KenSentMe

• Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
« Reactie #14 Gepost op: 2008/01/11, 10:35:30 »
Citaat van: maxpower
heb je is standaard geinstalleerd heet alleen geen gaim in laatste versie maar pidgin internet messenger :)
Ach ja, was ik even vergeten

Offline ThomasC.

• Lid
« Reactie #15 Gepost op: 2008/01/11, 10:35:49 »
Firefox opnieuw installeren via Synaptic of downloaden en handmatig installeren.
Filmpjes niet bekijken kan wel eens liggen aan flashplayer die het niet goed doet.
Kun je ook downloaden en handmatig installeren.
aMSN had ik hetzlefde probleem dat ie plots niet verder kwam. Ook een wat oudere versie gevonden op het net en handmatig geïnstalleerd en het werkte weer.
Firefox is ook sneller te maken. Zie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=195921
Xubuntu, Pentium 111 CPUat 450 MHz Mermorytest: 262144K Award Plug and Play BIOS Extensions v1.0A 1998 Base memory 640 K extended memory 261120K Cache Memory: 512K PriMaster Disk: LBA , UDMA 2,10255 MB Display Type: EGA/VGA

Offline Tom

• Lid
« Reactie #16 Gepost op: 2008/01/11, 11:45:20 »
Citaat van: vssn

Het help soms ook Uw cache af en toe leeg te maken van Firefox.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline maxpower

• Lid
« Reactie #17 Gepost op: 2008/01/11, 14:38:10 »
jah maar dat probleem met amsn had ik op school altijd.. ew.. omdat we daar via een proxy server moeten werken.. amsn doet altijd heel snel vaag als er ook maar iets af wijkt van je internet verbinding ten opzichte van wat 'normaal' is.. :S dus zou best kunnen zijn dat er iets mis is met je verbinding ofzo.

vssn

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 2008/01/11, 18:13:25 »
Hoe kan ik kijken of er iets mis is met mij verbinding ofso dan?

vssn

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 2008/01/13, 16:20:10 »
Kan iemand een foto uploaden van z'n instellingen van Amsn bij verbindingen???