Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: open office  (gelezen 595 keer)

tuxido_devito

• Gast
open office
« Gepost op: 2007/12/22, 13:30:50 »
Ik gebruik regelmatig openoffice maar ik wil even wat kwijt over de interface. Deze is niet bijzonder maar wel functioneel, er is dus niets mis mee. Maar om de een of andere manier reageert het niet echt goed. Als ik met de muis over een knop heen gaat loop de animatie niet soepel en flikkert de knop even. Dit geld voor alle knoppen.  Ook nog even een prestatiegerichte opmerking. Als ik op feisty openoffice had gebruikt en hem opnieuw opstarte was het klik>boem daar was openoffice (geen vertraging). Met gutsy moet hij weer opnieuw laden (snel weliswaar maar hij moet laden), is gutys trager dan feisty?

Offline vanadium

• Lid
open office
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/22, 16:50:28 »
Je eerste probleem begrijp ik niet precies waarop je het hebt: wellicht treedt dit probleem bij mij niet op. Onder Linux wordt normaal de OOo quickstarter niet geactiveerd, waardoor er telkens een herstart nodig is 9die evenwel sneller gaat de tweede keer). Via tools - Options - OOo, Memory kan je quickstarter activeren, en zou het opstarten sneller moeten lopen.

Gutsy kan iets trager zijn als je 3d effecten actief hebt, en ook omdat tracker actief is, hoewel dat allemaal niet zoveel zou mogen schelen.