Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe kan ik checken welke grafische kaart in pc zit ?  (gelezen 41222 keer)

nicobase

• Gast
Hoe kan ik checken welke grafische kaart in pc zit ?
« Reactie #75 Gepost op: 2007/12/29, 09:42:08 »
Die 800 klaarstaande updates heb ik bijna allemaal klaargekregen met de terminal .

Maar zit al wel op ubuntu 7.10 . :-)

Nu had ik er nog een 152 niet opgewaardeerde en deze ban ik ook in orde aan het krijgen .
Wel met synaptic en terminal gemengd . Maar komt in orde . Wel niet simpel zelle . Pffff .

Dan zal ik het eindresultaat moeten afwachten . En indien niet in orde een clean installeke hee .

Enige probleem tot nu toe gevonden is dat ik op forums niets kan intypen . Dan valt mijn internet scherm uit .
Maar dit zal denk ik opgelost zijn als alle nog 77 op te waarderen pakketten klaar zijn en dan heb ik nog 145 updates klaarstaan op de update manager .

Gaat dus nog wel ff duren .

Thanks

nicobase

• Gast
Hoe kan ik checken welke grafische kaart in pc zit ?
« Reactie #76 Gepost op: 2007/12/29, 20:20:10 »
problems solved .

Enige is nu dat ik 2 restricted drivers kan aanvinken .
Ga dus proberen de allereerste af te zetten en hopen dat hij dan beter loopt .
Momenteel gaat hij trager dan op 7.04 .

Alle paketten zijn wel geinstalleerd en geen meer bij niet opgewaardeerd .

C-ya al soon ,