Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?  (gelezen 179606 keer)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #575 Gepost op: 2012/01/09, 12:24:52 »
Leuk stukje, leoquant! Goed om te zien dat je nog steeds zo actief bent. Van ons dinosaurussen zijn er niet veel overgebleven...  :)

Lees je nog weleens wat? Ik ben de laatste tijd Willem Elsschot aan het herlezen. Magistraal. Vlijmscherp, en met een enorme lading erin. Proza dat op ontploffen staat. "Hij bemint als een moeder en stelt vast als een deurwaarder", werd er van hem gezegd....

« Reactie #576 Gepost op: 2012/01/09, 16:21:27 »
Heb me even bijgelezen. Vermits er geen aankondigingen kwamen via dit draadje was ik het uit het oog verloren.
Mooie verhalen die me blij maken dat de jeugd zo enthousiast is...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #577 Gepost op: 2012/01/09, 19:54:06 »
Ja, Pjotr er wordt volop gelezen hier. Wel luisterboeken, dat gaat wat trager, maar er gaan nog steeds veel boeken door mijn hoofd. :)
Laaste tijd veel Scandinavische thrillers: Holt, Ekman, dat soort schrijvers. Indridason uit/van Ijsland. Net even anders dan Grisham, (veel) meer inhoud.
Zuid-afrikaanse schrijvers ook. "Lezen" blijft mijn passie. :) Maar nu even wat lichter spul. (ipv "het visum", "the sun also rises", etc.)

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #578 Gepost op: 2012/02/14, 18:08:07 »
Wanneer krijgen we de volgende eigenlijk? (webteam?)

Offline commandoline

• LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
« Reactie #579 Gepost op: 2012/02/14, 18:51:45 »
Wanneer krijgen we de volgende eigenlijk? (webteam?)
Zodra ik de antwoorden op het interview terug krijg. ;) Dat duurt deze keer iets langer, johanvd heeft het namelijk nogal druk.

« Reactie #580 Gepost op: 2012/05/12, 17:46:59 »
Ik stel voor om de volgende Ubuntero te kiezen per kwartaal.

Offline Timo

• Forumteam
« Reactie #581 Gepost op: 2012/10/04, 07:16:47 »
Nu zijn alle ubuntero van de maand van dit jaar weg....?

« Reactie #582 Gepost op: 2012/10/04, 18:38:38 »
Zijn er dan Ubuntero's geweest dit jaar? Normaal draagt iemand (laatste december 2011, commandolijn)  een ander voor de maand daarop, in dit geval leoquant. Als leoquant geen stukje schrijft en iemand anders niet voordraagt stokt de machine. Ga eens informeren wie het prikbord in beheer heeft. Het webteam dus.
« Laatst bewerkt op: 2012/10/04, 18:49:52 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #583 Gepost op: 2012/10/04, 19:08:21 »
johanvd is voorgedragen. maar is erg druk. misschien dat hij/of ik iemand anders alvast voordraagt?
per kwartaal voordragen lijkt me een goed idee.
grizzler
bloom
misschien?
« Laatst bewerkt op: 2012/10/04, 19:09:57 door leoquant »

« Reactie #584 Gepost op: 2012/10/04, 19:41:33 »
Als Ubuntero's vinden lastig is, dan is een kwartaal misschien beter. (Ikzelf heb liever per maand als dat kan, ik lees ze graag).

Pjotr zou ik ook wel als UVDM willen zien.
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

« Reactie #585 Gepost op: 2012/10/04, 19:58:05 »
leoquant's stukje heeft er wel opgestaan zover ik kan heugen, maar ik heb begrepen dat deze verwijderd is om privacyredenen? (correct me if I'm wrong)

Ik zou trouwens Cees wel als Ubuntero van de maand willen zien, hij is natuurlijk niet zo actief op dit forum, en daardoor minder bekend voor veel mensen op dit forum :)
« Laatst bewerkt op: 2012/10/04, 19:59:36 door Luckiboy »

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #586 Gepost op: 2012/10/04, 20:18:20 »
Voordat we hier een openbare poll gaan beginnen; het is een traditie dat de UVDM een volgende aanwijst. Zullen we aan Johan vragen om een volgende te kiezen?

Of het nu per maand of per kwartaal is, maakt mij in ieder geval niet zoveel uit.

Edit: misschien een idee dat leoquant iemand kiest, bij nader inzien? Beetje onder het motto eerst schrijven, dan een volgende voordragen...
Ik kan geen prikbord lezen ('test'), maar leoquant was de laatste. Kan verwijderd zijn, maar ik herinner me het nog.
« Laatst bewerkt op: 2012/10/04, 23:31:08 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #587 Gepost op: 2012/10/04, 23:45:31 »
ja die van mij is verwijderd.

« Reactie #588 Gepost op: 2012/10/04, 23:45:41 »
Staat mij ook bij dat Leoquant iets geschreven had, maar niet of het op eigen verzoek verwijdert is. Maakt niet uit, lijkt mij inderdaad een goed plan als Leoquant de fakkel doorgeeft.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

« Reactie #589 Gepost op: 2012/10/05, 14:04:43 »
Staat mij ook bij dat Leoquant iets geschreven had, maar niet of het op eigen verzoek verwijdert is. Maakt niet uit, lijkt mij inderdaad een goed plan als Leoquant de fakkel doorgeeft.
leoquant heeft de fakkel al doorgegeven, Johan zou de volgende zijn. Moet Johan de volgende dan niet aanwijzen?

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #590 Gepost op: 2012/10/05, 14:44:26 »
leoquant heeft de fakkel al doorgegeven, Johan zou de volgende zijn. Moet Johan de volgende dan niet aanwijzen?
zo is het.

« Reactie #591 Gepost op: 2013/04/15, 20:52:55 »
Sorry voor het omhoog schoppen, hier is al heel lang niets meer mee gebeurd. Is het misschien een stille dood aan het sterven? Of is het toch nog de bedoeling dat er beweging in komt?  :P

Offline Dave

• Lid
« Reactie #592 Gepost op: 2013/04/15, 21:06:21 »
Degenen die aangewezen worden hebben geen trek en die staan te trappelen vinden geen gehoor.
Wellicht een optie dat telkens de eerste die zich aanmeld in de schijnwerper mag staan?
Bij verzaak automatisch de 2e in de vorige aanbieding?

Tis maar een idee hoor voor alles weer op tilt slaat hier.

« Reactie #593 Gepost op: 2013/04/15, 21:47:14 »
@Luckiboy en Dave: We hebben dit juist een paar dagen geleden terug opgestart en wachten nu op de antwoorden van degenen die we hebben benaderd om de Ubuntero van de maand te worden.

@Dave: Degene die staan te trappelen zijn er juist helemaal niet want anders hadden we daar wel een van kunnen kiezen en was dit nooit in de slaapstand geraakt.
« Laatst bewerkt op: 2013/04/15, 21:55:35 door Vistaus »

Offline chaos7

• Lid
« Reactie #594 Gepost op: 2013/04/15, 22:52:16 »
@Luckiboy en Dave: We hebben dit juist een paar dagen geleden terug opgestart en wachten nu op de antwoorden van degenen die we hebben benaderd om de Ubuntero van de maand te worden.

@Dave: Degene die staan te trappelen zijn er juist helemaal niet want anders hadden we daar wel een van kunnen kiezen en was dit nooit in de slaapstand geraakt.
misschien een polletje doen?
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

« Reactie #595 Gepost op: 2013/04/16, 00:12:29 »

misschien een polletje doen?

Niet nodig. Als de huidige benaderde de vragenlijst heeft ingevuld weten we meteen wie de volgende wordt ;)

« Reactie #596 Gepost op: 2013/05/01, 19:40:11 »
Helaas duurt de publicatie van deze Ubuntu van de Maand wat langer. Ik ben de enige van het Prikbord-team die geen (nog) rechten heeft om posts goed te keuren dus het is even wachten. Maar hij komt er dus aan en tipje van de sluier: het is een must-read ;)

« Reactie #597 Gepost op: 2013/05/02, 12:36:58 »
Met gepaste trots presenteer ik u:

de Ubuntero van de Maand mei: http://prikbord.ubuntu-nl.org/blog/2013/05/02/ubuntero-van-de-maand-mei-markba/

:)

Offline markba

• Lid
    • http://markbaaijens.nl/
« Reactie #598 Gepost op: 2013/05/02, 13:15:27 »
Het (een na) laatste antwoord zal niet doorgaan vrees ik, hij is meerdere keren gevraagd en heeft dat altijd afgewezen.
Hmm, jammer dat ik dat niet wist. Als ik dat dan rechtstreeks van Pjotr hoor, dan zal ik iemand anders aanwijzen. De vraag die de nieuwe Ubuntero gesteld is, zal hetzelfde zijn. Dus mocht het iemand anders worden, dan kan iedereen die denkt een 'kans' te maken zich al buigen over het antwoord...  =D

Citaat
Voor de rest:
Tnx.

« Reactie #599 Gepost op: 2013/05/03, 09:20:21 »
Heel leuk om te lezen, wist al wat af van Markba maar dit maakt het plaatje toch weer completer.  =D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D