hmz hele maand wachten op laacque pffff
Citaat van: Gandymanmwaa met 9802 gebruikers en 1 Ubuntero per week komt Quatroking over 175 jaar aan de beurt.Dus nog ff wachten jochie we zijn toch om te kopen dan dragen we hem voor zo dattie over 100 jaar al aan de beurt is
mwaa met 9802 gebruikers en 1 Ubuntero per week komt Quatroking over 175 jaar aan de beurt.Dus nog ff wachten jochie
Jippie, ik krijg voorrang.
Dennis gaat niet voor het grote geld. Dat zou je kunnen weten.Ik daarentegen ben ongeloooofelijk omkoopbaar!Ennuh.... ik ben de eerste die zich nu mag storten op de vragenlijst, dus.......
Citaat van: laacqueDennis gaat niet voor het grote geld. Dat zou je kunnen weten.Ik daarentegen ben ongeloooofelijk omkoopbaar!Ennuh.... ik ben de eerste die zich nu mag storten op de vragenlijst, dus.......Jij mag de eerste zijn die de volgende Alpha van Sylphase mag testen .- SeySayux
Citaat van: SeySayuxCitaat van: laacqueDennis gaat niet voor het grote geld. Dat zou je kunnen weten.Ik daarentegen ben ongeloooofelijk omkoopbaar!Ennuh.... ik ben de eerste die zich nu mag storten op de vragenlijst, dus.......Jij mag de eerste zijn die de volgende Alpha van Sylphase mag testen .- SeySayuxJe bent waarschijnlijk zelf de eerste:p