Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: IES4linux snelkoppeling op bureaublad en Internet Explorer 7 installer  (gelezen 4235 keer)

Offline tryer

• Lid
het is me gelukt om met het programma IES4linux internet explorer te gebruiken. Ik moet in de terminal da ie6 typen en dat gaat hij van start. Ik zou graag een snelkoppeling op mijn bureaublad willen. Hoe kan ik dat doen  ?

Vraag 2: de tweede keer dat ik internet explorer opende kwam ik vanzelf op de site van Microsoft om explorer 7 te downloeden. Heb ik niet gedaan, was bang dat dat IE6 zou stuk maken. Kan ik IE 7 dan downloaden en installeren als ik in IE zit ?

nb: ik gebruik IE om een vpn-verbinding met mijn werk tot stand te laten komen met ActiveX, staat alleen in IE. Dus niet om gewoon te surfen.

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
IES4linux snelkoppeling op bureaublad en Internet Explorer 7 installer
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/17, 22:59:10 »
Ie7 komt binnenkort beschikbaar voor linux. De beta is al aanwezig: http://www.tatanka.com.br/ies4linux/news/33 Nooit downloaden vanuit ie6, immers dit is geen windows!

Ga naar je menu (toepassingen) en klik rechts op het pictorgram om ie te openen. Dan op bureaublad plaatsen.

Anders kun je een nieuwe starter aan maken (rechts klikken op bureaublad) en de opdrachtregel moet dan zijn ie6 (of ie6 %f).

Offline tryer

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/18, 00:41:22 »
o.k. bedankt voor je antwoord wat betreft IE7. Mijn andere vraag voor een snelkoppeling voor IE6 op mijn bureaublad: In alle menu's kan ik geen pictogram vinden van IE6, dus niet openen en dus ook niet op bureaublad plaatsen. Ik kan IE6 wel openen vanuit de terminal door IE^in te typen

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/18, 12:52:59 »
Anders kun je een nieuwe starter aan maken (rechts klikken op bureaublad en dan nieuwe starter) en de opdrachtregel moet dan zijn ie6 (of ie6 %f als dat eerste niet werkt). De naam mag je zelf verzinnen, bv. "internet explorer". Ook kun je een pictogram uitzoeken, klik daarvoor op het pictogram plaatje.

Offline tryer

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/18, 18:21:56 »
O.k., ook dat is me gelukt. Nu nog het laatste probleen: Om de Cisco Secure Desktop SSLVPN verbinding tot stand te laten komen moet ik ActiveX zien te installeren op het IES4Linux Windows Explorer 6. Dat lukte me nog niet, heb wel validation voor XP , maar niet voor IE in de Linux uitgave. Kan ik het op een andere manier zien te koppelen ??

mickvdv

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/18, 18:42:45 »
iets van een vpn client?

Offline tryer

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/18, 19:14:11 »
Wat bedoel je "iets van een VPN client" ? Daar kan ik ActiveX in IE6 niet mee installeren ?

Offline tryer

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2007/11/18, 20:31:55 »
ik probeer van verschillende websites ActiveX te downloaden en installeren vanuit IE6. Als ik mijn VPN-adres open: "has failed launching ActiveX"