Fantsoenlijk afgewerkte kde! (ach dat komt er toch niet van, want zij vinden gnome veel belangrijker)
- SeySayux
Mauw kde is in mijn ogen betere af gewerkt dan ubuntu alleen kde krijg sommige dingen niet wat eigenlijk maar goed is ook standaard compiz zou niet echt fijn zijn.
En verder heb ik er vertrouwen in de dat ze van kubuntu 8.04 een complete kde4 distro van maken met opvullen van kde3 apps.
Aargh nee! Dan ga ik Gnome gebruiken...
KDE 4 is nog lang niet in een stadium gekomen dat het geschikt is voor de gebruiker. Het is wel al stabiel, dus ontwikkelaars kunnen software schrijven/porten naar KDE 4 en KDE 4 verbeteren. Als je in de eerste RC nog niet eens de achtergrond kon veranderen, en in de release nog niet kan bepalen waar je taakbalk staat, ja...

En ze mochten wel eens wat meer moeite doen om Compiz goed te integreren in KDE (wat ze trouwens ook met Gnome gedaan hadden).
Geloof mij: ik heb Gnome en KDE op openSUSE en op Ubuntu/Kubuntu gebruikt. KDE is ongeveer hetzelfde, Gnome is stukken beter in Ubuntu. Conclusie: Suse gebruikt standaardinstallaties van Gnome en KDE, Ubuntu verbetert Gnome sterk en bied alleen KDE aan voor de gebruikers die absoluut, kost wat het kost KDE én Ubuntu willen hebben, maar meestal gebruiken echte KDE-freaks Mandriva of Suse...
- SeySayux