ben je daar zeker van? want er werd me aangeraden om als expert te installeren, omdat het anders automatisch over m'n windows zou schrijven.
Nuja, in elk geval ben ik heel erg zeker dat dat niet waar is, want gisteren heb ik het nog eens geprobeerd, en heb ik de atp-stap nog eens overgeslaan, en nu kan ik al inloggen... in een grafische omgeving, dus da's geen probleem. er zijn nog wel wat problemen, namelijk dat hij de helft van de programmas niet opstart (add/remove programs, bijvoorbeeld), en dat hij klaagt dat /public niet gevonden kan worden (hij vernoemde nog een dir naast public, maar die weet ik niet meer)
daar klaagt hij bijvoorbeeld over als ik sudo su probeer (nog zonder mijn paswoord te vragen)
ik neem aan dat een groot deel hiervan aan atp ligt (wat IS atp?), maar ik weet niet hoe ik dat nu nog moet installeren. ik hoop dat, als het binnen ubuntu kan, dat hij niet vastloopt.
En ik dacht dat dit de laatste versie is? dit is tenminste degene die ik heb aangekregen in de post. upgraden via het internet is jammer genoeg onmogelijk, sinds ik geen internet heb op die computer.
Nuja, ik hoop dat dit je iets meer vertelt over wat er mis is, want het begint me zo langzaamaan behoorlijk te irriteren.