Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Stel jezelf voor  (gelezen 1002144 keer)

Offline elendil

• Lid
Re: Stel jezelf voor
« Reactie #2325 Gepost op: 2010/06/24, 00:34:36 »
Omdat het kan.
Waarom jij wel en ik niet ??? Verkeer jij in een uitzonderingspositie ??? Het zal toch niet waar zijn ???  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Hehehe Gijsbert, men zou haast zeggen dat je jaloers bent  =D

-=[ Not all those who wander are lost ]=-

Offline nomko

• Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
« Reactie #2326 Gepost op: 2010/06/24, 09:15:35 »
Omdat het kan.
Waarom jij wel en ik niet ??? Verkeer jij in een uitzonderingspositie ??? Het zal toch niet waar zijn ???  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Dubbele account, want ik kan mijn username ook niet aanpassen!
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
Linux user number 515471
----------------------

Offline Johan van Dijk

• Administrator
    • johanvandijk
« Reactie #2327 Gepost op: 2010/06/24, 12:26:41 »
Waarschijnlijk heeft hij één van de admins lief aangekeken en gevraagd of zijn naam veranderd kon worden.

« Reactie #2328 Gepost op: 2010/06/24, 14:09:09 »
Als het op echte namen aankomt, worden er uitzonderingen gemaakt mbt naamswijziging. Met de forumsoftware wijziging zijn bij wat leden de gebruikersnaam veranderd naar hun echte naam. En sommigen hebben zich ooit geregistreerd met hun echte naam, en willen daar nu vanaf.
Andersom kan ook, als iemand zich niet meer goed voelt bij zijn nickname, maar liever zijn echte naam (voornaam+achternaam welteverstaan) wil, kan dat.

« Reactie #2329 Gepost op: 2010/06/24, 15:31:30 »
Dan eis ik ook mijn echte dagelijkse gebruikersnaam op, Gijs dus. Nou ik zie dat er een andere Gijs geregistreerd staat met 0 berichten, daar moet wel wat aan te doen zijn. Met recht van de sterkste eis ik de naam Gijs op. :rolleyes:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #2330 Gepost op: 2010/06/24, 15:33:17 »
Dan eis ik ook mijn echte dagelijkse gebruikersnaam op, Gijs dus. Nou ik zie dat er een andere Gijs geregistreerd staat met 0 berichten, daar moet wel wat aan te doen zijn. Met recht van de sterkste eis ik de naam Gijs op. :rolleyes:

Vind Bertjegijs mooier. XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #2331 Gepost op: 2010/06/24, 15:33:32 »
Het recht van de meeste posts bedoel je? :P
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #2332 Gepost op: 2010/06/24, 15:57:25 »

Ik wilde eigenlijk de naam Luuk hebben, 0 posts en laatst ingelogd in 2006, maar dat mag niet.
Heeeeel misschien komt die Luuk na vier jaar weer eens op dit forum kijken en weet 'ie z'n gebruikersnaam en wachtwoord nog. :')

« Reactie #2333 Gepost op: 2010/06/24, 16:01:27 »
Het recht van de meeste posts bedoel je? :P
Nee hoor, gewoon de sterkste, de posts zijn van ondergeschikt belang. 8)
Het zal er wel niet van komen, een geslagen man zit achter het toetsenbord, zoveel onrecht. :'( :'( :'(

Offline Rachid

• Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
« Reactie #2334 Gepost op: 2010/06/24, 16:03:56 »
Toch ben je onze topposter zie ik net.
Heb je al een onderscheiding? :P
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #2335 Gepost op: 2010/06/24, 17:26:46 »
Vind je dat gek met zoveel onzinnige dingen die hij overal en nergens neerzet? Die totaal nergens op slaan. Maar ja, je zal niets anders te doen hebben of je wilt gewoon in elke topic iets onzinnigs zeggen, het kan allemaal hier.

Gijsbert post niet alleen in Off Topic, maar hij helpt ook zeer regelmatig andere mensen in de andere forumonderdelen. Hij geeft daar ook technische ondersteuning. Ik beschouw hem daarom beslist als een constructief en gewaardeerd forumlid. Val je hem nou niet erg hard?

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #2336 Gepost op: 2010/06/24, 17:30:03 »
Welkom op het Forum :D
Dat klopt niet wat arme mensen betreft ,ben miljonair rijd met een Porsche en ons dienst meisje rijd voor inkopen te doen met de Mercedes van mijn Vrouw.

echt waar?

« Reactie #2337 Gepost op: 2010/06/24, 18:54:11 »
Gelukkig niet en ik wil zeker geen koninklijke. Verder iemand moet de zware taak op zich nemen om aan de top te staan. En al heb ik maar een iemand geholpen is dat al een prestatie van wereldformaat. :rolleyes:

Even de kille cijfers op een rij hoeft dat ook niet opgezocht te worden, pak er een rekenmachine erbij en voilà :

Offtopic       8169
Software en configuratie       3772
Hardware en drivers       1767
Installatie       1327
Etalage       596
Ubuntu NL       416
Internet en draadloos       413
Server en netwerk       219
Test forum       188
Games       149

Board CC & Forum afvaardiging         6.3291%
Offtopic       4.8712%
Foto-, video- en audiobewerking       4.1932%
Etalage       3.8407%
Gevraagd       3.7453%
Hardware en drivers       3.6666%
Games       3.3030%
Test forum       2.3970%
Software en configuratie       2.2938%
Ubuntu NL       2.0041%

En Femke98 wat voor de een de grootste flauwekul is, is voor een ander de pure waarheid.
Hoe zweverig kan een mens zijn. :evil:
Daarnaast zit er meer techniek in de top van mijn pink, dan jij ooit in je hele leven kan bevatten, dit is echt niet l*ll** bedoelt maar zegt wel veel over jou opmerkingsvermogen, . uit. Maar ja, het is jou feestje.
Als ik maar in een zo kort mogelijke tijd de 20.000e post haal, het liefst voor de kerst van 2010. 8)

En voor alle die nieuw op het forum zijn, van harte welkom en veel plezier op het forum.

« Reactie #2338 Gepost op: 2010/06/24, 19:00:06 »
Hallo, Ik ben Reginald Wilders. (ja, zo heet ik echt)

Ik gebruik al 4 jaar Ubuntu, en 99,9% van al mijn posts zijn in de 'offtopic'

;)
"Pinky, are you pondering what I'm pondering?"
Um, I think so, Brainie, but why would anyone want to Pierce Brosnan?

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #2339 Gepost op: 2010/06/24, 19:11:05 »

@Gijsbert, ik zou voor de nick Gijsbrecht van Amstel gaan. Historisch, traditioneel, met een zekere grandeur en doet recht aan je afkomst (je was al een keer per ongeluk 'Gijsbrecht' genoemd door een TS)  ;)

Edit: ik zie zowaar dat dit een 11e van de 11e post is van me...
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

« Reactie #2340 Gepost op: 2010/06/24, 20:27:43 »
Oh? Was dat je pink? Tja.................ik dacht..............nou ja, laat ik maar niet meer zeggen wat ik denk, geen goed idee. XD
Maak van je hart geen moordkuil Femke98, gooi het eruit.
Mij kan je alles wijsmaken. :rolleyes:

@Gijsbert, ik zou voor de nick Gijsbrecht van Amstel gaan. Historisch, traditioneel, met een zekere grandeur en doet recht aan je afkomst (je was al een keer per ongeluk 'Gijsbrecht' genoemd door een TS)  ;)

Edit: ik zie zowaar dat dit een 11e van de 11e post is van me...
Nee kort en krachtig, de generatie opgegroeid met het leesplankje heeft dan ook nog wat (h)erkenning. 8)
« Laatst bewerkt op: 2010/06/24, 20:32:54 door Gijsbert »

Offline nomko

• Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
« Reactie #2341 Gepost op: 2010/06/25, 11:29:31 »

Ik wilde eigenlijk de naam Luuk hebben, 0 posts en laatst ingelogd in 2006, maar dat mag niet.
Heeeeel misschien komt die Luuk na vier jaar weer eens op dit forum kijken en weet 'ie z'n gebruikersnaam en wachtwoord nog. :')

Hoezo je wilt die naam hebben?? Je hebt hier maanden rondgelopen als Luuk!!
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
Linux user number 515471
----------------------

Offline Luuk58

• Lid
« Reactie #2342 Gepost op: 2010/06/25, 21:03:49 »
Ik heb hier maanden langer dan een jaar rondgelopen als Luuk58.
« Laatst bewerkt op: 2010/06/25, 21:28:12 door Luuk de Leest »

Offline Ploffie

• Lid
« Reactie #2343 Gepost op: 2010/06/25, 21:26:59 »
Lang genoeg dus...tot ziens.
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

« Reactie #2344 Gepost op: 2010/06/25, 21:30:08 »
Jeugdige overmoed volgens mij , Ploffie. Maar wat doe je er nog aan ???

Offline Ploffie

• Lid
« Reactie #2345 Gepost op: 2010/06/25, 21:32:15 »
Comazuipen aanleren, Gijs, simpel toch...

Nou Luuk, show me what you've got!
Desktop en Kleptop voorzien van 10.04.1...dusss...

˙doʞ uɾız do ʇɐɐʇs pʃǝɹǝʍ ǝʃǝɥ ǝ◖

Offline Thijsg

• Lid
« Reactie #2346 Gepost op: 2010/06/25, 21:37:38 »
Ik heb hier maanden langer dan een jaar rondgelopen als Luuk58.
En ook op de RP... Jij was nog wel de oudste jongere. ;)

« Reactie #2347 Gepost op: 2010/06/25, 21:45:20 »
Comazuipen aanleren, Gijs, simpel toch...

Nou Luuk, show me what you've got!
Dat wel, ik weet alleen niet of de ouders van Luuk, een oude caravan achter de boerderij hebben ???

DarkEra

• Gast
« Reactie #2348 Gepost op: 2010/06/25, 22:03:27 »
Wat een offtopic ge*** in het Offtopic gedeelte in een topic waar het geeneens meer gaat over waar de topic titel voor staat....  XD XD XD XD

Ik dacht bijna dat het de stamkroeg zou zijn net als de vorige keer... Geluk gehad... LOL!!!  :D XD XD
« Laatst bewerkt op: 2010/06/25, 22:07:57 door DarkEra »

« Reactie #2349 Gepost op: 2010/06/25, 22:13:54 »
DarkEra wel bij de les blijven, het betreft nog steeds Luuk, er zijn wel meer mensen op het forum die met een identiteit crisis hebben geworsteld. Wij proberen Luuk en andere jongere leden te behoeden voor dit onheil. Daar is niets verkeerd aan, mijn inziens en alle middelen geoorloofd. :rolleyes: