Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen kaders en knoppen  (gelezen 5219 keer)

Geen kaders en knoppen
« Reactie #25 Gepost op: 2007/10/19, 22:02:08 »
Heb je ook de Emerald themes geïnstalleerd(staat in Synaptic)?
Emerald gebruiken Systeem=>Voorkeuren=>Emerald Theme Manager.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Edit mijn probleem is opgelost met uiteindelijke versie van Gutsy
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

StefSOFT

• Gast
Geen kaders en knoppen
« Reactie #26 Gepost op: 2007/10/20, 01:24:14 »
Ja de emerald theme manager staat geinstalleerd, in CSSM heb ik WIndows Decoration aangevinkt en in de terminal 'emerald --replace' uitgevoerd, maar er gebeurt weinig.

StefSOFT

• Gast
Geen kaders en knoppen
« Reactie #27 Gepost op: 2007/10/20, 15:10:09 »
Ik sta op het punt om het op te geven. Wat ik nu nog gaan proberen is Ubuntu opnieuw installeren. Heb Ubuntu namelijk geïnstalleerd vanaf 7.10c. Ga het nu met de officiele release proberen.
Wel jammer overigens want de effecten in Compiz werken in principe prima en vlot. Zijn er overige mensen die Compiz goed werkend hebben gekregen met een Geforce 2 MX400 32 mb videokaart?

Offline Soul-Sing

• Lid
Geen kaders en knoppen
« Reactie #28 Gepost op: 2007/10/20, 15:16:09 »
in feisty werden deze drivers voor deze kaart nog "net" ondersteund. ik weet het niet of dit ook geldt voor gutsy.

StefSOFT

• Gast
Geen kaders en knoppen
« Reactie #29 Gepost op: 2007/10/20, 15:44:04 »
Mmm vreemd idd, maar nog ff een vraagje: Ik begrijp dat Compiz en Beryl samen zijn geklonterd tot Compiz Fusion, maar wordt Beryl zelf nog verder ontwikkeld? Heb namelijk posts gelezen van mensen die lang niet zoveel problemen hebben met Beryl, helaas staat Beryl niet in Synaptic, maar een repository daarvan is vast wel toe te voegen ;)

Geen kaders en knoppen
« Reactie #30 Gepost op: 2007/10/20, 15:58:24 »
Ik heb een NVIDIA MX440, deze wordt goed ondersteund en Compiz Fusion draait goed er op.
Je kan de Feisty repro toevoegen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

StefSOFT

• Gast
Geen kaders en knoppen
« Reactie #31 Gepost op: 2007/10/20, 16:47:12 »
Gijsbert heeft jouw kaart dan ook 32mb geheugen?

StefSOFT

• Gast
Geen kaders en knoppen
« Reactie #32 Gepost op: 2007/10/22, 16:24:54 »
Nou en opeens heb ik randen. Joepie. Lag waarschijnlijk aan het feit dat ik ondanks de installatie van de restricted nvidia videodriver nog niet de juiste videokaart had geselecteerd. Stom van mij, maar goed nu ben ik blij, ben benieuwd hoe stabiel dit blijft draaien. ;)

Offline glupper68

• Lid
Geen kaders en knoppen
« Reactie #33 Gepost op: 2007/10/22, 19:45:27 »
Citaat van: blackdrive
Ik heb een idee. :D
Daarnet heb ik Compiz geïnstalleerd, in Feisty weliswaar.

Ik had ook geen kaders of titelbalk (die knoppen dus)... oplossing: in de 'CompizConfig Settings Manager' ga je naar 'Effects' en heb ik heel simpel 'Window Decoration' aangevinkt (die stond namelijk uitgevinkt :/)

Was het een goed idee?
Had ik maar eerder gekeken onder deze topic, scheelde me een klein half uurtje zoeken voor niks :D
Intel Pentium  Core 2 duo 2.66 ghz, geheugen 4 gig, Grafische kaart  NVidia GeForce 7050, geluid  Realtek High Definition audio, Router Linksys 54 Mbps WRT54GL wireless

Ubuntu 11.04

Geen kaders en knoppen
« Reactie #34 Gepost op: 2007/10/24, 13:32:24 »
Bij mij staat Window Decoration aangevinkt, maar ik mis nog steeds de titelbalken.