Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe aldi pc  (gelezen 18392 keer)

Nieuwe aldi pc
« Reactie #25 Gepost op: 2007/09/04, 12:09:18 »
Hier bestel je een 1GB module voor €31,95+€7,50 verzendkosten. (gelukkig woon ik in de regio en kan ophalen...ghehehe)
http://pcplatform.nl/info.php?id=4096&fc=true

Agrum20

  • Gast
Nieuwe aldi pc
« Reactie #26 Gepost op: 2007/09/04, 14:41:38 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
Hier bestel je een 1GB module voor €31,95+€7,50 verzendkosten. (gelukkig woon ik in de regio en kan ophalen...ghehehe)
http://pcplatform.nl/info.php?id=4096&fc=true
dank je wel

Offline shappie

  • Lid
Nieuwe aldi pc
« Reactie #27 Gepost op: 2007/09/04, 17:02:49 »
Ik vindt ATI best goed alleen jammer dat het niet zo goed onder linux draait. Maar goed er zijn ook goede gevallen hoor. Mijn Asus ATI 9550 kaart draaid beryl en ubuntu goed alleen kan ik niet een leuke fps spelen en tegelijkertijd beryl draaien. Die spellen draaien alleen met restricted drivers. Ps. ik heb het nu vervangne door een NVIDIA en dit is niet zo goed gegaan. Zie mijn topic.

Het lijkt mij trouwens wel een goed idee om voor zon beetje geld even 1 GB erbij te kopen. Alleen wel opletten wat voor type je moet hebben. En of er nog wel geheugenbankjes vrij zijn op je moederbord natuurlijk.
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Offline Tom4

  • Lid
Nieuwe aldi pc
« Reactie #28 Gepost op: 2007/09/04, 19:29:57 »
agrum allereerst welkom op het forum ;) !

En werkgeheugen upgraden kost niet zoveel.
Voor een kaartje van 1GB betaal je nu +- 30 tot 60 euro.De prijzen verschillen sterk. Maar als je even goed zoekt op internetshops kan je er wel goedkopere vinden (let er wel op dat deze wat betrouwbaar is.)
ALS je alleen maar ubuntu gebruikt is 2GB eigelijk overbodig. Met 1GB is ie al razendsnel. Als ik jou was zou ik nog even wachten. Die ram geheugetjes zullen toch nog van prijs dalen.

edit : oeps blijkbaar overbodig , ze waren me al voor :)
edit 2 (srry nog maar is ) : Weet er iemand wanneer er eigenlijk terug een laptop te koop gaat staan in de aldi ?

Nieuwe aldi pc
« Reactie #29 Gepost op: 2007/09/04, 19:53:37 »
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier staat er soms nog wel wat van dat spul in de winkel of achterin, gewoon als overgeschoten brok.
Ga gewoon eens kijken.
En check de website he.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Agrum20

  • Gast
Nieuwe aldi pc
« Reactie #30 Gepost op: 2007/09/08, 11:08:25 »
Citaat van: batelje
agrum allereerst welkom op het forum ;) !

En werkgeheugen upgraden kost niet zoveel.
Voor een kaartje van 1GB betaal je nu +- 30 tot 60 euro.De prijzen verschillen sterk. Maar als je even goed zoekt op internetshops kan je er wel goedkopere vinden (let er wel op dat deze wat betrouwbaar is.)
ALS je alleen maar ubuntu gebruikt is 2GB eigelijk overbodig. Met 1GB is ie al razendsnel. Als ik jou was zou ik nog even wachten. Die ram geheugetjes zullen toch nog van prijs dalen.

edit : oeps blijkbaar overbodig , ze waren me al voor :)
edit 2 (srry nog maar is ) : Weet er iemand wanneer er eigenlijk terug een laptop te koop gaat staan in de aldi ?
dank je wel.