Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Skype repo  (gelezen 1747 keer)

Azalin

• Gast
Skype repo
« Gepost op: 2007/06/19, 21:15:30 »
iemand dit al gezien?
http://www.skype.com/intl/en/download/skype/linux/repositories.html

Ik stond even te knipperen met mijn ogen.... wist ik niet. Zou dit recentelijk zijn of... ben ik een ouwe tweaker aan het worden? ;-)

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
Skype repo
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/19, 21:17:19 »
Nee, dit is al zeker een aantal maanden zo. Ik gebruik het en het werkt goed, alleen ik kreeg laatst een nieuwe versie binnen, v1,4 en deze is nog beta!!!???
Is ook lekker wanneer je stable achter je respositorie hebt staan :(

Maar goed het werkt wel prima.

Azalin

• Gast
Skype repo
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/19, 21:20:52 »
Ja, dat is wat merkwaardig... ik ben dus inderdaad een ouwe tweaker aan het worden.. maar ik draaide nog met een alpha dus dan is een beta wel prettig. Alleen die stable tag is wat gek ja.

Offline bwman

• Lid
Skype repo
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/19, 21:44:15 »
je kan skype ook via synaptic binnenhalen hoor , als je 7.04 draait

greets chris
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

`GooZ

• Gast
Skype repo
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/19, 21:48:14 »
Ik heb inderdaad ook tijdje de alpha gedraaid. Persoonlijk vind ik dat ze zeer de goede kant op aan het gaan zijn met hun nieuwe releases. Vanaf de volgende versie kotm er naar het schijnt zelfs webcam/SMS support! (zie hun linux devel blog)

Offline raggar

• Lid
    • fietsen naar Tibet
Skype repo
« Reactie #5 Gepost op: 2007/06/19, 22:06:37 »
Ze gaan zeker de goede kant op maar niet snel. Ze zijn nu al heel wat releases verder en ze hebben eigenlijk weinig echt nieuwe functies toegevoegd. Op die webcam/sms support zit ik namelijk al een jaar te wachten, en anderen (zie ook hun forum) al veel langer....

Omdat ik ver weg zit is het handig om via VoIP met mensen te overleggen en contacten te onderhouden. Helaas ben je dan aan de grote meute gebonden want iedereen zelfs de grote bedrijfen en scholen gebruiken Skype :(

Maar goed, ik wil ze niet afkraken want deze release is wel heel mooi en met veel kleine verbeteringen!

Azalin

• Gast
Skype repo
« Reactie #6 Gepost op: 2007/06/20, 08:51:46 »
Citaat van: bwman

greets chris
Weet ik... maar dat is een oude versie. Die zal ook niet geupdate worden  tenzij er een beveiligingslek in zit... of heeeel misschien. Maar meestal worden nieuwe versies toch pas in een nieuwe release meegenomen, meen ik.

Skype repo
« Reactie #7 Gepost op: 2007/06/20, 19:35:28 »
Wees toch wat voorzichtig met skype via hun site.
Ik heb een zogenaamde stabiele versie van hun site gedownload die bedoeld was voor mijn ubuntu-distro genaamd Mepis. Er bleek van alles te missen qua dependencies etc, dus watch out lads. Ze hebben e.e.a. nog neit helemaal onder de knie daar.

Monk.

Azalin

• Gast
Skype repo
« Reactie #8 Gepost op: 2007/06/20, 20:53:25 »
Nou, mij is dat nog niet gebeurd, ook niet met de downloads van de site dus misschien had het meer met het feit te maken dat de deb niet goed gepackaged was voor jouw ubuntu variant? Overigens, een skype waar deps missen, is volgens mij eenvoudig weer te de-installeren.

`GooZ

• Gast
Skype repo
« Reactie #9 Gepost op: 2007/06/20, 22:12:49 »
...onder Ubuntu zelf blijft het anders wel perfect werken ;)

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
Skype repo
« Reactie #10 Gepost op: 2007/06/22, 13:49:58 »
Citaat van: bwman

greets chris
Dat ligt eraan welke sources in je sources.list staan. Deze sources bepalen wat in synaptic staat.

Skype repo
« Reactie #11 Gepost op: 2007/06/22, 14:06:55 »
Zit er video ondersteuning in?
"Pinky, are you pondering what I'm pondering?"
Um, I think so, Brainie, but why would anyone want to Pierce Brosnan?

Offline Kiwinote

• Lid
    • Launchpad
Skype repo
« Reactie #12 Gepost op: 2007/06/22, 14:09:48 »
Als je webcam bedoelt nee:
Citaat van: gooz
Vanaf de volgende versie kotm er naar het schijnt zelfs webcam/SMS support! (zie hun linux devel blog)