uBlock Origin installeren. Ik heb geen reclames op Youtube, behalve de "sponsorberichten" die door de maker van de video erin gebouwd werden. Het moet wel met Firefox, vermits Google beslist heeft de werking van uBlock Origin onmogelijk te maken in Chromium, Chrome en afgeleide browsers.
Krijg videos niet spelende. In meerdere browsers geprobeerd. Dat heeft vermoedelijk met de VPN te maken. Verder moet ik steeds bewijzen dat ik geen bot ben. Zucht....
Wanneer je in Mullvad VPN via 'Split Tunneling' Freetube start, werkt alles wel normaal. Echter ..... via Split Tunneling kijk je
buiten de VPN tunnel naar videos en is je eigen IP-address dus zichtbaar! Het is een optie, maar het doel van je VPN is dan dus weg voor betreffende app.
Voor hoe lang dit nog werkt is maar de vraag want onze Google-vrienden (of welk mega tech bedrijf je ook neemt) zijn zo machtig dat ze er langzaam maar zeker in zijn geslaagd om hun wil aan deze aardkloot op te leggen en kunnen bijna alles voor elkaar krijgen wat ze willen. 'Don't do evil' is al vele jaren geleden gestorven. Maar goed da's een heel ander topic....