Jeegee, je mag doen wat je wilt. Ik respecteer het en lach jou persoonlijk zeker
niet uit.
Ik sta zelfs geheel achter je omtrent je wens van internetprivacy!
Maar als men begint over 'meeleesvrij' en privacy gebruiken als verkoopargument moet ik altijd smakelijk lachen.
Ik zag al op hun site dat ze het hadden over XS4ALL, en dat doet mij (voormalig XS4ALL klant) nog veel harder lachen

Zoek maar eens op waarom Rop Gongrijp vele jaren terug (15 jaar??) al gestopt is met XS4ALL, omdat hij zijn principes niet meer waar kon maken door regelgeving (al vóór de beruchte overname!) en daarom uit morele noodzaak afstand heeft genomen. Interviews staan nog op YT.
Rop en XS4ALL konden hun denkwereld rondom privacy toen al niet meer waar maken.
... toen google nog niet eens bestond

Die strijd is lang terug al verloren. Omdat destijds niemand het serieus nam en het te graag gefaciliteerd heeft (heb jij nog geen feestboek?), waardoor het nu geescalleerd niet meer terug te draaien is. Verloren strijd die niemand meer gaat winnen, ook freedom niet.
Inderdaad. Ik had mijn reactie misschien beter even in kunnen slikken. Maar ja, als je in een spontane lach schiet

sorry

PS: Is PSD2
[1] op je bankrekening al dichtgetimmerd?? Want buiten hier in huis heb ik nog niemand gevonden die daar alert op is.
Maar wel allemaal betaal-app
[1] en tikkie
[1] en vollop gebruik maken van externe betaaldiensten
[1] 
pfff Privacy
[1] 
deuk
[Edit] Er schiet me ineens nog een leuk detail binnen. Vraag me af waar freedom zijn servers draaien. Veel (ook bekende) ISP's hebben geen eigen servers maar kopen serverruimte in in de grote Hollandse serverhallen die gewoon weer zwaar gemonitord worden