Hij gaf ook aan dat er een (grote) kans aanwezig is dat Ziggo een goede reden heeft voor het besluit om de dienst niet meer voor Linux PC's aan te bieden. Als de kosten bijvoorbeeld niet in verhouding staan tot het aantal gebruikers.
Als ik het goed heb dient ziggo zich (wettelijk? Ron?) gewoon te houden aan
standaarden op het internet. Ze zeggen bv geloof ik zelf dat ze html5 ondersteunen.
En Linux kan prima overweg met diezelfde standaarden. Of linux implementeert ze alsnog als deze daarin tekort schiet.
Er hoeft dus volgens mij niets specifiek voor linux gedaan te worden, en dat kan dan ook geen argument zijn.
DAT zou iemand ook even aan kassa moeten doorgeven zodat zij dit ook aan ziggo voor kunnen leggen.
Wellicht is dit ook een motivatie voor anderen om de klacht te melden bij media zoals het TV programma Kassa."
Voor mij persoonlijk te weinig issue om er tijd in te steken, maar ik mag zeker vernoemd worden door wie er wel werk van maakt. "... en er zijn er nog meer" dus.
@Maasnet.
Is het niet een idee dat jij als woordvoerder aangewezen wordt van iedereen van dit forum? Of iemand anders?
Want ik denk dat de boodschap dan ook efficiënter to the point over komt dan wanneer ze overstelpt worden door ondoorgrondbaar vele emails.
Als dan iedereen je POLL invult dan heb jij een referentiekader voor de aantallen waarvoor jij het woord voert.
Dus stel ik voor dat iedereen die hierin mee wil tellen in elk geval de POLL in vult.
https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=107166.0