Bij mij ging het precies hetzelfde.... Vóór Ubuntu 6.06 had ik alleen maar een beetje gespeeld met Linux, maar met Dapper Drake ging ik er pas echt serieus mee aan de slag.Ik heb het opstartgeluid van Dapper (.ogg-bestandje) zelfs op m'n webstek opgeslagen:https://sites.google.com/site/computertip/bestandenkast/opstartgeluid-dapperdrake-lang.ogg?attredirects=0&d=1Uit nostalgie. Het zal voor mij altijd "het geluid van Linux" blijven.
Citaat van: Tom op 2017/10/21, 11:44:03Citaat van: dellkubuntu op 2017/10/20, 21:31:30Ubuntu 7.04 Feisty Fawn Waren mooie tijden hè Tom. Vooral de install party's waren super! Haha ja schitterend weet je Hasselt ;-)Inderdaad! Vooral met dank aan Bart Broeckx (Bartek): die heeft er in die jaren heel veel energie in gestoken. Met als klapper de geweldige grootscheepse Release Party voor Ubuntu 8.04.
Citaat van: dellkubuntu op 2017/10/20, 21:31:30Ubuntu 7.04 Feisty Fawn Waren mooie tijden hè Tom. Vooral de install party's waren super! Haha ja schitterend weet je Hasselt ;-)
Ubuntu 7.04 Feisty Fawn Waren mooie tijden hè Tom. Vooral de install party's waren super!
En dan Willem in het schoolgebouw in Hilversum.
Bij de ingang van die school in Hilversum was toch die opblaas pinguïn?