Wellicht niet helemaal on-topic, maar als FF denk nu veiliger te worden?
Ik probeerde laatst een klein testje uit met een eigen webserver, die gaf een normale string als antwoord als je kontakt maakte, in het geheel geen html-response, en FF op android ( zal inderdaad een nieuwe versie zijn ) gaf aan de site niet te willen bezoeken omdat de reply niet in orde leek, en voor mijn veiligheid wordt de content niet toonbaar gemaakt. Mijn oudere FF laat keurig de string als response zien...
Nog even en je eigen website moet voldoen aan de laatste html-standaard... Dat gaat nog wat worden zo.
Maar als het over de extensies en plugins gaat denk ik toch dat FF niet echt zit te wachten op al die slimme tooltjes die je kan instaleren.... zoals de ad-blockers, download helpers etc....
Die doen het af en toe niet, en is het wachten op een updated versie daarvan.
Overigens heb ik nooit een extentie of add-on gemaakt, en is het een kwestie van aangeven dat je extentie of add-on versie-compliant is, voldoende om hem weer te laten werken ?
Zal me niet verbazen als er op de achtergrond discussies gaande zijn door de verschillende grote partijen.
Maar ja, wat il al zei, niet helemaal on-topic.
edit: gisteren de test met de response ook buitenshuis op een MS-explorer geprobeerd. Die geeft aan dat de response niet HTML is of zo, en weigerd de content te tonen. Maar hij geeft het wel aan !