Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tom in ziekenhuis  (gelezen 10122 keer)

Re: Tom in ziekenhuis
« Reactie #50 Gepost op: 2017/08/25, 13:40:30 »
Welkom terug Tom!
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

swake

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 2017/08/25, 14:19:51 »
Citaat
Ja iedereen heel erg bedankt voor de mooie en stille wensen nee snel zal het niet meer gaan met bijna 72 jaren jong ,het lopen gaat nu al zo een 100 meter goed met de rolator wel zeer vermoeiend ,met de PC werken een dramma tsja. Mijn Firefox een puinhoop wat de addons betreft.

Geweldig nieuws !
Doe het rustig aan op jouw tempo , je leeftijd speelt ook een belangrijke rol in het herstel . Alvast het allerbeste gewenst .

« Reactie #52 Gepost op: 2017/08/25, 14:55:32 »
Hey Tom,
Hendrik is blij dat ik Je een
klein heel klein beetje ken,dit aangaande de foto hier op het forum ,mooi.
Tom ,ik vraag Jou volg mij,ik ben nog maar 74 en eerst wens ik Je een herstel ,het komt allemaal goed he.
Ik heb heel veel meegemaakt met darmkanker en blijvende stoma patiënt, hiermede wil ik 100 worden .
Ik zeg altijd : positief denken he.
Hou het haaks en voorzichtig en de groeten van mij aan Jou en ook aan allemaal hier .Dit met mijn smartfhone getypt en in de taverne, met mijn vrouw.

Offline Bobbie

• Lid
« Reactie #53 Gepost op: 2017/08/25, 15:30:38 »
Tom, welkom terug, hopelijk dat het de betere kant op gaat , sterkte.

« Reactie #54 Gepost op: 2017/08/25, 16:16:21 »
Tom, wat fijn dat alles goed gegaan is. Nu maar kalm aan herstellen.
Ps: Dat kan echt niet, zulke oude addons.  :o =D
Kubuntu 20.04

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #55 Gepost op: 2017/08/25, 16:28:46 »
..... nee snel zal het niet meer gaan met bijna 72 jaren jong ,....

Dan maar langzaam. ;) Welkom terug op het forum! ^-^ ^-^ ^-^

Offline HWE64

• Lid
« Reactie #56 Gepost op: 2017/08/25, 17:09:32 »
Tom, welkom terug en luister naar je lichaam.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 22.1 Xfce (Dell desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM 22.1 Xfce(Clevo laptop) 3] LM 22.1 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 22.1 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline jvecht

• Lid
    • Just Vecht
« Reactie #57 Gepost op: 2017/08/25, 18:24:36 »
Hoi Tom,

Fijn dat we je hier weer zien! Maakt niet uit of het allemaal wat minder vlot gaat. Dat krijgen we allemaal rond die leeftijd.

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline Henkp

• Lid
« Reactie #58 Gepost op: 2017/08/25, 20:25:59 »
Tom geweldig dat je weer thuis bent, en wat die pc betreft die kan heellang zonder zijn baas hoor, daar hoef je je eigen echt niet druk over te maken.
En geniet verder van al het gene wat je lief is en kalm aan.

« Reactie #59 Gepost op: 2017/08/25, 21:57:46 »
Ha Tom, die rollator is een hulpmiddel, daar moet je mee leren omgaan. Mijn moeder van in de 90 is dat ook gelukt, dus gewoon even volhouden en doorbijten!
En die FF add-ons, even opnieuw installeren denk ik.
Goed herstel gewenst!

« Reactie #60 Gepost op: 2017/08/25, 22:06:02 »
Welkom terug Tom!
Tjee man. je hebt wat voor je kiezen gehad zeg.

Ha Tom, die rollator is een hulpmiddel, daar moet je mee leren omgaan. Mijn moeder van in de 90 is dat ook gelukt, dus gewoon even volhouden en doorbijten!

+1
Als je het even (of langer) nodig hebt, gebruik het dan zonder enige schroom. Dat is altijd beter dan forceren.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

« Reactie #61 Gepost op: 2017/08/26, 09:58:02 »
Rustig verder opbouwen Tom, je bent op de goede weg.
Niets forceren.

groeten van Michael.
Mint Cinnamon fan  Mint cinnamon-22.1   (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)

« Reactie #62 Gepost op: 2017/08/26, 11:21:57 »
Sterkte ermee met je verdere herstel.
OS: Ubuntu Gnome 24.04/Xubuntu 24.04; Windows 10/11 (dualboot) en RPI 2, 3,4 en 5: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bookworm xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #63 Gepost op: 2017/08/26, 11:35:50 »
Goed om weer van je te horen, Tom, en een voorspoedig herstel gewenst!

« Reactie #64 Gepost op: 2017/08/26, 15:37:23 »
Geachte Tom,

Zo vaak kom  ik hier ook weer niet dus ik moest mijzelve de vraag stellen: wie is Tom?
Nu weet ik het daar ik uw foto vaak voorbij heb zien komen.
Bij dezen wens ik u Geluk en een goed herstel.

ZijneBalorigheid
Soms is Linux net een stoofpot, je kunt er in mikken wat je wilt.

DarkEra

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 2017/08/27, 12:42:09 »
Fijn dat je weer thuis bent en om van je te horen beste Tom.

Voor wat betreft de add ons in Firefox, als het Firefox 55 betreft dan is dat in voorbereiding op wat staat te gebeuren in november met de Firefox 57 uitgave. Vanaf die versie zal er zover ik begrepen heb alleen nog maar gebruik gemaakt worden van web based add ons en extensions. Ik heb op mijn FF in het Engels Legacy achter de add ons staan.

Citaat
Legacy add-ons

By legacy add-ons, we’re referring to:

All extensions that aren’t WebExtensions. Specifically: XUL overlay extensions, bootstrapped extensions, SDK extensions, and Embedded WebExtensions.
    Complete themes. These add-ons shouldn’t have problems with multiprocess compatibility but will follow the same compatibility milestones as other legacy add-ons. We will provide more details on what’s coming for themes very soon in this blog.

Language packs, dictionaries, OpenSearch providers, lightweight themes, and add-ons that only support Thunderbird or SeaMonkey aren’t considered legacy.

Google vertaling:
Citaat
Legacy add-ons

Bij legacy-add-ons verwijzen we naar:

Alle extensies die geen WebExtensions zijn. Specifiek: XUL overlay extensies, bootstrapped extensies, SDK extensions en Embedded WebExtensions.
     Complete thema's. Deze add-ons moeten geen problemen met multiprocess-compatibiliteit hebben maar zullen dezelfde compatibiliteitsmijlpalen volgen als andere legacy-add-ons. We zullen heel snel in deze blog meer details geven over wat er voor thema's komt.

Taalpakken, woordenboeken, OpenSearch-aanbieders, lichte thema's en add-ons die alleen Thunderbird of SeaMonkey ondersteunen, worden niet beschouwd als erfenis.

Bron: https://blog.mozilla.org/addons/2017/02/16/the-road-to-firefox-57-compatibility-milestones/

Offline Tom

• Lid
« Reactie #66 Gepost op: 2017/08/27, 19:37:47 »
Ja het betreft de 55 Maik en bedankt voor de waarschuwing wat de uitgave voor Novemember bertreft ,voor de rest aan iedeeen bedankt Jongens dat schept moed  =D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #67 Gepost op: 2017/08/27, 19:50:40 »
Sterkte Tom !
mvg,  Peter
Desktop: xubuntu 18.04.6
"No windows in the house but somehow there's more light..."
The future ain’t what it used to be.

Offline reekje

• Lid
    • http://www.reekje.nl
« Reactie #68 Gepost op: 2017/08/27, 22:39:21 »
Oeps ik zie het nu pas
Van harte beterschap Tom

Offline Ramana

• Lid
« Reactie #69 Gepost op: 2017/08/28, 10:01:52 »
Heel veel sterkte, Tom, en een spoedig herstel.