Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox 2.0.0.3 installeren  (gelezen 3749 keer)

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
firefox 2.0.0.3 installeren
« Reactie #25 Gepost op: 2007/03/31, 12:12:03 »
Citaat van: kennywest
Ik durf niet upgraden van Dapper naar Edgy. Veel slechte dingen over gehoord en een reïnstall zie ik voorlopig niet zitten.
Als je genoeg schijfruimte vrij hebt op een andere harde schijf, dan zou je een image kunnen maken van je Dapper installatie.
Als de upgrade dan niet goed gaat kan je die image terugzetten :)

Offline Dave

  • Lid
firefox 2.0.0.3 installeren
« Reactie #26 Gepost op: 2007/03/31, 12:27:57 »
zolang je home apart staat is er niks aan de hand. Dapper terug zetten is ook zo weer gebeurd dan indien gewenst.
Maar inderdaad, upgraden hoor je missers over. schoon installeren is altijd al beter geweest.
Maar wat raak je nu helemaal kwijt? enkel wat niet standaard progjes die je in een paar minuutjes weer terug hebt.
zelfs je add-ons in firefox blijven bewaard.

het is me de moeite van een image maken niet eens meer waard. voorheen in windows was je 2 dagen zoet voor je systeem weer wat compleet was.
dan is een image een must.

Offline kennywest

  • Lid
    • http://kennywest.blogspot.com
firefox 2.0.0.3 installeren
« Reactie #27 Gepost op: 2007/03/31, 16:54:24 »
Welja, mijn home staat inderdaad op een aparte partitie. Ik heb echter wel een en ander manueel zitten configureren. Zoals authenticatie op een centrale LDAP (pam_ldap), samba in een domain en drivers van NVIDIA site en dus ook eigen xorg.conf.
Dus ik ga inderdaad een backup nemen met mondo, dan de upgrade naar edgy (tegen dan al feisty) wagen en als het misgaat eens opnieuw installeren. Dit computertje draait al mee sinds hoary, dus al meer dan een jaar zonder opnieuw installeren. Dat kan je bij windows wel vergeten ;)
Mijn server draait al meer dan 2 jaar op Debian, met af en toe een upgrade. Is ook al altijd goed gegaan.