Hoe dan ook, Gitso is een prima ding. Ik neem hem op in mijn brochure! Misschien moet ik die dan iets anders gaan noemen. Ik zie wel, eerst mijn tweede waterpolo video in elkaar zetten.
Bedankt voor het mooie overzicht, testcees! Eerlijk gezegd lag ik toen al op één oor. Dat was wel vroeg voor mijn doen, maar zoiets heb je soms
. Ik heb heerlijk geslapen en vanmorgen lag er als verrassing een prachtig pak sneeuw. Dat is wel wat anders als je de weg op moet, maar ik vind het altijd een mooi gezicht.
Ja, de firewall van de router doet blijkbaar niks. Gelukkig maar, anders hadden wij ook niks aan Gitso. Enne, het is een keuze van de gebruiker zelf om hulp te aanvaarden. Voor een Steunpunt met een normale router set-up lijkt me het port forwarden en de firewall instellen wel goed doenbaar. We helpen elkaar toch ook in zo'n situatie waar nodig?
Markba, super jouw uitleg over hoe je dat praktisch aanpakt in de omgang met Gitso met een chatsessie via Pidgin en dergelijke! Ik heb gelukkig een telefoonabonnement met een vast tarief en de belkosten zijn daarmee behapbaar.