Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Videobanden naar DVD kopiëren  (gelezen 15939 keer)

Offline yJi

• Lid
Re: Videobanden naar DVD kopiëren
« Reactie #25 Gepost op: 2013/09/05, 17:58:29 »
Werkt dit ook onder Linux, want onder XP  heb ik nog steeds dat vreemde usb probleem?
Als dat niet onder linux werkt, dan hoef ik dit ook niet te kopen.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

« Reactie #26 Gepost op: 2013/09/05, 19:08:21 »
Werkt dit ook onder Linux, want onder XP  heb ik nog steeds dat vreemde usb probleem?

Ik heb een jaar onder Vista gewerkt met dat ION kastje, ging meteen prima. Alleen ben ik Vista nu kwijt helaas. Her-installatie Vista ging niet goed. Als ik al zie welk probleem mijn printer installeren onder Linux geeft, houdt ik mijn hart vast.
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

Offline yJi

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2013/09/07, 13:08:11 »

Ik heb een jaar onder Vista gewerkt met dat ION kastje, ging meteen prima. Alleen ben ik Vista nu kwijt helaas. Her-installatie Vista ging niet goed. Als ik al zie welk probleem mijn printer installeren onder Linux geeft, houdt ik mijn hart vast.

Hmm, tja, ook zo met mijn brother mfcj printer, werkt niet onder xp vanwege dat rare usb-probleem en onder linux xubuntu wordt het niet herkent, terwijl op de brother site staat dat het daar wel zou werken...dus onder linux werkt ION Video2PC dus ook al niet!
Gelukkig doet die brother het nog wel dankzij mijn fritz!box als netwerkprinter. (linux & xp)
« Laatst bewerkt op: 2013/09/07, 13:14:24 door yJi »
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

« Reactie #28 Gepost op: 2013/09/07, 16:41:56 »

Hmm, tja, ook zo met mijn brother mfcj printer, werkt niet onder xp vanwege dat rare usb-probleem en onder linux xubuntu wordt het niet herkent, terwijl op de brother site staat dat het daar wel zou werken...dus onder linux werkt ION Video2PC dus ook al niet!
Gelukkig doet die brother het nog wel dankzij mijn fritz!box als netwerkprinter. (linux & xp)
Wat is een fritzbox en wat kost dat?
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

Offline yJi

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2013/09/07, 19:22:33 »
Een Fritz!box is mijn AVM modem/router. Standaard van mijn provider/aanbieder XS4All.
Begonnen met een Fritz!box 7170 nu heb ik de Fritz!box 7360.
Daarop kun je 4 computers, printers en usb zaken aansluiten.
Dat kan ook draadloos, maar dat heb ik alleen zo met mijn Brother gedaan, de rest zit aan een USB of netwerkkabel. Ik kan ook opslaan en halen van de usb-schijven die op de Fritz!box aangesloten zijn.
Een NAS werkt hier ook op.

Offline yJi

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2013/09/09, 10:31:34 »
Is er ook zo iets als de ION Video2PC om voor onder linux te werken?

Want aan die Pinnacle Dazle 100 heb ik dus ook al helemaal niets meer, want het schijnt dat alle Pinnacle's alleen maar onder Windows blijken te werken.

« Reactie #31 Gepost op: 2013/09/09, 11:15:06 »
Een wat ouder artikel, http://doc.ubuntu-fr.org/dazzledvc101 in het Frans, hoop dat de kennis van jouw Frans beter is. Ik doe het altijd met de halfbakken Google vertaling. =D http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=fr&u=http://doc.ubuntu-fr.org/dazzledvc101&prev=/search%3Fq%3Dubuntu%2Bpinnacle%2Bdazzle%2Bdvc%2B100%26biw%3D1434%26bih%3D714
Misschien is het wat. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline yJi

• Lid
« Reactie #32 Gepost op: 2013/09/09, 12:05:34 »
Een wat ouder artikel, http://doc.ubuntu-fr.org/dazzledvc101 in het Frans, hoop dat de kennis van jouw Frans beter is. Ik doe het altijd met de halfbakken Google vertaling. =D http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=fr&u=http://doc.ubuntu-fr.org/dazzledvc101&prev=/search%3Fq%3Dubuntu%2Bpinnacle%2Bdazzle%2Bdvc%2B100%26biw%3D1434%26bih%3D714
Misschien is het wat. :)

Dank je Gijsbert, ik ga dit even bestuderen, je hoort nog of dit werkt bij/voor mij.

Dit werkt ook niet bij mij met de  Dazzle,  jammer maar 't is niet anders.
« Laatst bewerkt op: 2013/09/17, 10:17:32 door yJi »

« Reactie #33 Gepost op: 2013/09/27, 15:41:39 »
Geen reclame!
« Laatst bewerkt op: 2013/09/27, 16:16:15 door Johan van Dijk »