Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met opstarten dlna server Rygel  (gelezen 636 keer)

Offline Kabaku

• Lid
Problemen met opstarten dlna server Rygel
« Gepost op: 2013/08/13, 02:01:14 »
Ubuntu 13.04
Rygel 0.18.0-1 (optionele addons geinstalleerd)
Execute permission in rygel and rygel.conf

Ik ben ingelogd als root via sudo su. Als ik rygel opstart vanuit de terminal krijg ik onderstaande meldingen:

Rygel-Tracker-Message: rygel-tracker-item-factory.vala:66: Using /home/zen/Music as upload directory for object.item.audioItem.musicTrack
Rygel-Tracker-Message: rygel-tracker-item-factory.vala:66: Using /home/zen/Videos as upload directory for object.item.videoItem
Rygel-Tracker-Message: rygel-tracker-item-factory.vala:66: Using /home/zen/Pictures as upload directory for object.item.imageItem.photo
Rygel-Message: New plugin 'Tracker' available
Rygel-Message: New plugin 'Playbin' available
Mediathek-Message: rygel-mediathek-plugin.vala:33: Plugin 'ZDFMediathek' disabled by user, ignoring..
MPRIS-Message: rygel-mpris-plugin-factory.vala:33: Module 'MPRIS' disabled by user. Ignoring…
Rygel-Message: New plugin 'MediaExport' available
External-Message: rygel-external-plugin-factory.vala:33: Module 'External' disabled by user. Ignoring…
GstLaunch-Message: rygel-gst-launch-plugin.vala:28: Plugin 'GstLaunch' disabled by user, ignoring..
MediaExport-Message: rygel-media-export-plugin.vala:97: Deactivating plugin 'MediaExport' in favor of plugin 'Tracker'
MediaExport-Message: 'file:///home/zen/Videos' harvested
MediaExport-Message: 'file:///home/zen/Music' harvested
MediaExport-Message: 'file:///home/zen/Pictures' harvested

En verder gebeurt er niets. :(