Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe kan ik de icon theme veranderen van KDE programma's onder Gnome?  (gelezen 962 keer)

AFU-Ra

• Gast
Hoe kan je de icon theme veranderen van bv. Amorok, Ktorrent en Kopete dit zijn de enigste KDE programma's die ik gebruik maar ik vind de icoontjes in de programma's foei lelijk en das natuurlijk errug irritant!
Ik weet dat het wel kan als je de hele Kde desktop installeert en dan een icon theme installeert onder kde en vervolgens gnome gebruikt dat dan de icon themes in de kde programma's veranderen... maar.. ik wil niet de hele kde desktop installeren.  
Heeft iemand een maniertje hiervoor?

Hoe kan ik de icon theme veranderen van KDE programma's onder Gnome?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/07, 16:10:14 »
Ja hoor, ga naar het desbetreffende icoon op je desktop, klik op je rechtermuisknop en kies voor eigenschappen. Er wordt nu een menugeopend waarin je het icoon ziet staan onder de tab eenvoudig, klik op dit icoon en er zal een nieuw menu worden geopend met de mededeling "aangepast icoon selecteren", je kan nu door je hele harde schijf opzoek gaan naar een plaatje wat jij aan dat icoon wilt geven. Kies en druk op open en druk dan op het plaatje wat je wilt plaatsen. De rest wijst zich vanzelf. veel plezier.

Groetz. Robert. D)
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)