Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 12.04.2 apart downloaden en installeren of gewoon verder blijven updaten ?  (gelezen 7091 keer)

is de nvidia-96 driver niet ook die van de GeForce 9800 GT? zo ja heb ik die driver met een up-to-date 12.04 LTS installatie.
versie van Xorg kan ik zo niet vinden maar ik heb wel alle updates geïnstalleerd.

Dat denk ik niet, ik had de 9600 GT (heb m nog steeds maar niet meer aangesloten :P) en daarvoor gebruikte ik gewoon de 300.nogwat drivers.

Offline DeBaas

• Lid
@Vistaus
ATI RV 710/730 HD4500/5100 series
AMD/ATI fglrx van 12.04.1 ondersteund de chipset van mijn portable, legacy driver niet nodig.
AMD/ATI fglrx van 12.04.2 ondersteund de chipset van mijn portable niet, legacy driver wel.
AMD/ATI fglrx van 12.10 ondersteund de chipset van mijn portable niet, legacy driver wel.

Ubuntu blijft dus wel werken, grafische toepassingen gaan echt een stuk minder soepel.

@erik1984
Nvidia GS GeForce 8400 GS
Nvidia doet het op alle bovengenoemde systemen nog steeds met de laatste propriarity drivers.

ATI 9600 Radeon 9600SE en 9600PRO
Uit 2 oudere testboxen doen het al meer dan een jaar niet meer met de fglrx driver.

« Laatst bewerkt op: 2013/02/17, 20:43:47 door DeBaas »
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL