Ik gebruik Ubuntu 12.10, 64 bit en firefox 17.0.1Geregeld loopt Firefox vast, zie bijlagen. Enige oplossing is herstarten? Ik heb firefox ook al eens geherinstalleerd maar tevergeefs.Is dit op te lossen?
waarom herstarten als een programma vastloopt?enkel programma afsluiten volstaat wel.Linux is juist bekend vanwege multitasking
Citaat van: marco1800 op 2012/12/22, 17:42:51Ik gebruik Ubuntu 12.10, 64 bit en firefox 17.0.1Geregeld loopt Firefox vast, zie bijlagen. Enige oplossing is herstarten? Ik heb firefox ook al eens geherinstalleerd maar tevergeefs.Is dit op te lossen?Heb je al eens voor het herinstalleren eerst de mozilla map in de onzichtbare bestanden verwijderd?Ja, met met een nieuw mapje .mozilla
Citaat van: Willemtk op 2012/12/22, 18:01:21Citaat van: marco1800 op 2012/12/22, 17:42:51Ik gebruik Ubuntu 12.10, 64 bit en firefox 17.0.1Geregeld loopt Firefox vast, zie bijlagen. Enige oplossing is herstarten? Ik heb firefox ook al eens geherinstalleerd maar tevergeefs.Is dit op te lossen?Heb je al eens voor het herinstalleren eerst de mozilla map in de onzichtbare bestanden verwijderd?Ja, met met een nieuw mapje .mozillaProbeer eens een andere browser uit het softwarecentre. Loopt dat ook vast, probeer eens opera (dat is van internet te halen). Loopt dat nog vast, doe maar een herinstallatie, want dan zit er ergens een fout in de istallatie. En dan is herinstallatie sneller dan die fout gaan liggen zoeken. Als je gaat herinstalleren laat wel even de cd op fouten controleren. Succes