Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xubuntu  (gelezen 487 keer)

Offline wolfton

• Lid
    • ubuntupoint
Xubuntu
« Gepost op: 2012/05/04, 19:20:15 »
zou graag de gnome desktop willen veranderen naar xubuntu , als ik me afmeld en op het ubuntu icoon druk en xubuntu aanvink als de te gevbruiken desktop , mijn paswoord invul en start , blijft steeds gnome staan hoe komt dat en hoe kan ik hier op het forum laten weten dat de topic die ik geplaatst heb is opgelost , thx

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Xubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/04, 19:23:44 »
Hij zou je laatste keuze moeten onthouden, maar blijkbaar werkt dat niet bij jou. Je kunt 'm zo ombouwen, dat Unity helemaal verdwijnt: http://sites.google.com/site/computertip/alternatief

Re: Xubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/04, 19:31:37 »
hoe kan ik hier op het forum laten weten dat de topic die ik geplaatst heb is opgelost , thx

Dat kan je doen, door in het eerste bericht van je topic [OPGELOST] in de titel te zetten. ;)
Laptop 1: Acer Aspire 7735z Intel Pentium Dual Cure T4200 @2.00GHz, 2GB RAM, 330 GB HD - Windows XP, Ubuntu 11.10, Kubuntu 11.10
Laptop 2: Sony VAIO VPCEJ2LE1 Intel Core i3 @2.20GHz, 4GB RAM, 500GB HD - Windows 7