Zonde, je had frostwire niet hoeven toe te voegen, die staat standaard bij de repositories ......
Zeker weer wat bij geleert, met gedit /etc/apt/sources.list in de terminal kwam de lijst, maar kon niets weg halen de verandering werd niet geacepteert, stond er boven in de werkbalk "alleen lezen".Ja het programma frostwire staat niet in mijn repositories erbij, dus waarschijnlijk ben ik nog niet op de een of andere manier kompleet.Ron je had het over een backup maken van de lijst, kan je als er iets fout gaat deze terug zetten in bestandt ETC of zoVerder Ubuntu opnieuw geinstaleerd en hoop eerst eens te gaan zoeken of vragen hoe iets gaat.Over het algemeen ben ik zeer tevreden over ubuntu, met windows heb ik ook het nodige mee afgestoeid dat mag ik ook niet vergeten
Sun java heb ik geinstalleert maar dan de webstite, dat ging de vorige keer ook verkeert toe ik dacht een deb van te maken en is erna nog een sleutel nodig of iets.Dan begrijp je dat ik nog in het begin sta.gksudo nautilus aanmaken is wel gelukt, we gaan vooruit.
frostwire installeer je vanuit hun website. kies de deb. file. en gdebi zal het installeren en een snelkoppeling maken.wel de sun java installen vanuit de synaptic pakketbeheer, en op actief zetten.
Citaat van: leoquantfrostwire installeer je vanuit hun website. kies de deb. file. en gdebi zal het installeren en een snelkoppeling maken.wel de sun java installen vanuit de synaptic pakketbeheer, en op actief zetten.dus hoe zou z'n dep eruit zien, via synapic bij bronnen toe voegen?
sudo update-alternatives --config java
Bedankt voor de info, ben inmiddels op kubuntu 6.10 na 8x herinstalleren, na veel fouten gemaakt te hebben, en het gaat inmiddels beter, gebruik nu meer de terminal met opdrachten, dat gaat stukken beter.