Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hotmail probleem  (gelezen 1987 keer)

Offline patrick

• Lid
hotmail probleem
« Gepost op: 2011/05/11, 07:56:18 »
Ik heb een msn account en nu krijg ik deze fout
Het account is tijdelijk geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Het kan zijn dat het account door iemand anders is gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live.
Wat moet er gedaan worden?
Neem contact op met de klantondersteuning. Er wordt een aantal vragen gesteld en hulp geboden bij het beter beveiligen van het account.
Wat moet je doen?

Verifieer je account met een mobiel-nummer: http://g.live.com/1rewlive4tup/tupp

Is dit echt van windowslive of een valse website.
Acer desktop met intel E5200 - 4Gb Ram - ATI RADEON HD3450 256Mb - 640Gb HD en 1 van 320 Gb.
Dual boot systeem met Ubuntu 11.04 32Bit en Windows 7 Ultimate 32Bit

Re: hotmail probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/11, 08:43:45 »
gewoon je cookies eens verwijderen , dat lost meestal dat soort problemen op.

Daarna terug proberen in te loggen.

Succes !
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline patrick

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/11, 08:54:35 »
Cookies allemaal verwijderd, probleem is er nog altijd.
Acer desktop met intel E5200 - 4Gb Ram - ATI RADEON HD3450 256Mb - 640Gb HD en 1 van 320 Gb.
Dual boot systeem met Ubuntu 11.04 32Bit en Windows 7 Ultimate 32Bit

DarkEra

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/11, 09:45:36 »
De hele geschiedenis verwijderen, alles, niet alleen cookies mocht dat niet gebeurt zijn.

De inlog site voor windows live/hotmail is: https://login.live.com/

Verder heb ik nooit zoiets meegemaakt. Wel heb ik ooit een andere foutmelding gekregen daar ik ook ingelogd was via mijn Archos tablet en een messenger.

« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/11, 10:19:58 »
Inderdaad erg vreemd, maar de website is echt van Microsoft. (Live.com is een Microsoft site, en de site wordt keurig geverifieerd door Firefox*)
Probeer het eens op een andere computer (liefst één buiten je huishouden, zodat je ook een ander IP hebt), dan weet je zeker dat geschiedenis e.d. verwijderen niet werkt.

Het is mogelijk dat iemand (misschien een spambot) je wachtwoord heeft weten te achterhalen en met jouw adres spam heeft verspreidt.
Je zou kunnen wachten totdat het account weer werkt, het is immers tijdelijk, je zou misschien ook contact op kunnen nemen met Microsoft.
Als ik jou was had ik sowieso het wachtwoord veranderd als je account weer werkt.

*Zie bijlage, de kwaliteit is wat verlaagd om de grootte terug te dringen.
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?