Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Probleem met Unity(door PlayonLinux?)  (gelezen 948 keer)

Offline ajgelder

• Lid
Probleem met Unity(door PlayonLinux?)
« Gepost op: 2011/05/03, 21:49:02 »
Hallo, ik had mijn Unity probleem van vorige week opgelost. Zit ik WÉÉR met een probleem!

Ik heb namelijk dmv PlayOnLinux de Sims 3 geinstalleerd, die werkte niet! Later startte die wel, ik zag het EA logo, toen viel de game uit samen met Unity(dus alleen een bureaublad, zonder balken). Toen ik gaan herstarten, inloggen in Ubuntu: Unity werd GNOME!!!(2.32 natuurlijk) Uit en inloggen werkte niet en toen herstarten, eerst in klassiek(GNOME) inloggen, toen in Ubuntu inloggen(Unity), maar nog steeds GNOME! Ik heb nVidia 173(de enigste drivers voor Ubuntu die compatibel is met Unity) verwijderd, herstart en opnieuw geïnstalleerd. Inloggen op Ubuntu laat nog steeds de GNOME shell zien!

Hoe krijg ik dit terug?

Offline ajgelder

• Lid
Re: Probleem met Unity(door PlayonLinux?)
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/04, 13:06:07 »
Niemand?

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/04, 13:34:08 »
Even een vraag bedoel je Gnome shell of Gnome 2?
Want Gnome shell is Gnome 3 en als je dat er op hebt gezet dan kun je niet zomaar terug naar unity.

Mocht het Gnome 2 zijn en het gaat niet terug, dan is er iets anders aan de hand.

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/04, 13:42:56 »
Het zal hier zonder twijfel over Gnome 2 gaan.

Ben je wel zeker dat je de juiste sessie kiest bij het inloggen? Hier staat hoe je naar klassieke gnome gaat en terug: http://sites.google.com/site/computertip/klassiek

Offline ajgelder

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/04, 19:32:47 »
GNOME 2 ja! Ik ben er HÉÉL zeker van dat ik inlog op Ubuntu(niets meer, niets minder:P)!

Offline emiel1976

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2011/05/04, 19:43:03 »
Het enige wat ik kan bedenken is, is dat misschien je instellingen in compiz niet meer goed staan.
Je kunt daar eens kijken.

Er zijn meer problemen met games en Unity. Het is niet alleen met wine.