hallo,Mijn K3b werkte niet naar behoren en ik wilde hem weer verwijderen en opnieuw installeren, maar bij verwijdering krijg ik de volgende foutcode:E: /var/cache/apt/archives/wpasupplicant_0.5.7+3v1ubuntu4_i386.deb: subproces nieuw post-removal script gaf een foutwaarde 10 terugK3B wordt dus niet verwijderd. Wat is er hier mis?Bvd, Frank
Citaat van: frankjehallo,Mijn K3b werkte niet naar behoren en ik wilde hem weer verwijderen en opnieuw installeren, maar bij verwijdering krijg ik de volgende foutcode:E: /var/cache/apt/archives/wpasupplicant_0.5.7+3v1ubuntu4_i386.deb: subproces nieuw post-removal script gaf een foutwaarde 10 terugK3B wordt dus niet verwijderd. Wat is er hier mis?wanneer je het prog uit de synaptic verwijderd, keuze compleet verwijderen?
hallo,Mijn K3b werkte niet naar behoren en ik wilde hem weer verwijderen en opnieuw installeren, maar bij verwijdering krijg ik de volgende foutcode:E: /var/cache/apt/archives/wpasupplicant_0.5.7+3v1ubuntu4_i386.deb: subproces nieuw post-removal script gaf een foutwaarde 10 terugK3B wordt dus niet verwijderd. Wat is er hier mis?
@firestarter is idd de frontend voor iptables, en wanneer firestarter ingesteld is, is die niet zomaar te verwijderen, omdat het verwijst naar onderliggende processen, maar k3b? misschien....aan welke onderligende processen denk je?
The actual burning in K3b is done by the command line utilities cdrecord, cdrdao, and growisofs.