Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: onwerkbare laptop  (gelezen 809 keer)

Offline koebel

• Lid
onwerkbare laptop
« Gepost op: 2011/02/13, 22:56:41 »
hallo, heb een laptop HP met daarop ubuntu 10.10.werkte aanvankelijk uitstekend. Nu heb ik google-earth via synaptic en een how to site erop gezet en nu is het gedonder begonnen. Als ik via locaties mijn downloadmap aanklik krijg ik K3b, of vlc of een ander programma. Ik kan dus niet bij mijn downloadmap of mijn home-map.Is erg vervelend en geeft veel ergernis. Moet ik nu google-aerth er maar weer afhalen en ook de vlc player, of is er een andere mogelijkheid. Internet werkt goed.
alleen draadloos niet. moet daar waarschijnlijk een broadcom voor hebben. Iemand enig idee waar ik die vandaan moet halen. Kortom, graag hulp bvan die of gene.
Bij voorbaat veel dank voor jullie moeite. gr. Ton.

Offline Roc.am

• Lid
Re: onwerkbare laptop
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/13, 23:24:11 »
Als je op locaties naar computer gaat, opent dan wel gewoon naultilus.
Dan zou je namelijk via rechtermuisknop op de schijf naar eigenschappen kunnen en daar op tabje "openen met" alles kunnen verwijderen zodat je "map openen" overhoud.

Je kunt ook nog in dit draadje kijken. http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/hoofdmenu-lokaties-opent-niet-met-nautilus/msg697956/#msg697956

- Roc

Offline koebel

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/13, 23:36:59 »
hallo, roc am, wat een snelle reactie !!! heb je raad opgevolgd en alles werkt weer uitstekend. hartelijk dank en de groeten van ton

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/14, 19:31:39 »
Zou je het 1e topic dan een edit willen geven en dan [opgelost] willen toevoegen in de topictitel? Zo weten mensen dat het is opgelost.