Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dropbox en ubuntu one samen op dezelfde PC  (gelezen 1295 keer)

Offline malinas

• Lid
Dropbox en ubuntu one samen op dezelfde PC
« Gepost op: 2011/02/10, 20:17:09 »
kan je dropbox en ubuntu one samen op dezelfde PC gebruiken? Ik gebruik ubuntu one reeds voor mijn documenten en dacht dropbox te gaan gebruiken voor m'n foto 's. Iemand ervaring? Zouden er conflicten kunnen optreden?

Offline vilamar

• Lid
Re: Dropbox en ubuntu one samen op dezelfde PC
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/10, 20:30:00 »
ja dat kan en geeft geen problemen.

Offline malinas

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/10, 20:51:10 »
Wordt het systeem niet merkbaar trager? Mijn desktop is niet meer van de jongsten ...

Offline vilamar

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/11, 06:51:56 »
Daar heb ik nog niets van gemerkt, je kan het best eens proberen.

Offline daido

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/11, 17:47:20 »
Tipje!
Van wuala is ook een linux-versie.
www.wuala.com

Offline simthadim

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2011/02/11, 21:14:33 »
Ik gebruik Ubuntu one (persoonlijk) en Dropbox (persoonlijk+studie) en merk niet dat mijn laptop en desktop trager worden. Beide services gebruiken namelijk nooit al het internet dat er is (Dropbox download bij mij altijd met een gelimiteerde snelheid lijkt het wel... slim van de developers) waardoor ik ook wat betreft internet gebruik niet heel veel merk.

@ daido
bedankt voor de tip! ik ga wuala gelijk inkijken! Sparkle share (een service waarbij je het kan regelen vanuit een eigen server) heeft nu ook mijn aandacht getrokken :D.