ten eerste hoef ik niet te kalmeren het was niet zo bedoeld.

ten tweede is het geen doorsnee pc zaak heb veel goeds over ze gehoord.

ten derde het probleem nu is dat ze mijn ww invoeren en die schijnt niet te kloppen dus vraag ik me af of je een ander ww nodig heb als je naar instellingen gaat want word er om ww gevraagd.

ten vierde ik ga me laptop niet terug halen want hij is van mijn dochter van 12 jaar en ik vind het al erg genoeg voor haar dat ze nog maar 2 dagen heeft kunnen genieten van haar zelf bij elkaar gespaarde laptop, mijn moeder hart breekt als ik zie hoe verdrietig ze er om is.

Dat ding moet nu gewoon in orde gemaakt worden het kost dan wel weer even wat maar ja ach voor mijnkind doe ik het gewoon.
Ik vind het top dat jullie geprobeerd hebben mij te helpen alleen jammer dat niks lukte.
Het komt misschien ook door mij omdat ik een grote ubuntu-leek ben, met windows ben ik (jammer voor jullie) veel handiger en kan ik veel zelf oplossen.
Bedankt allemaal en als ik weer iets heb met ubuntu schakel ik jullie hulp als eerste weer in.
Wat mij betreft was dit het en als het kan laat ik wel weten hoe het afgelopen is met die pc boer