Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Rythmbox geen stations  (gelezen 677 keer)

sprokkel

• Gast
Rythmbox geen stations
« Gepost op: 2010/12/17, 17:47:11 »
Vanochtend had ik geen radio stations meer in Rythmbox  Muziekspeler  (button radio)
heb Rythmbox opnieuw geïnstalleerd maar geen result.....

Iemand een idee

Re: Rythmbox geen stations
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/17, 18:12:02 »
Welke radio bedoel, FM of heb je nergens meer een zender? Heb je ook al bij de plugins gekeken?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

sprokkel

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/21, 13:49:51 »
Gijsbert,

Onder Last fm staat een button radio, hier had ik een aantal radio stations (HAD)!!

« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/21, 14:06:43 »
Niet de netste oplossing, maar ik denk dat die wel werkt. Ga naar je persoonlijke map (home), en druk op ctrl-h (voor kde alt-.). Hierdoor worden de onzichtbare mappen (.naam) zichtbaar, waar vaak ook de instellingen in staan. De instellingen voor rythmbox zijn terug te vinden in: /home/naam/.gconf/apps/rythmbox. Als je deze map "rythmbox" verwijderd, zet je rythmbox eigenlijk weer terug in de oorspronkelijke staat. Je hebt dan waarschijnlijk je radiostation terug, maar bent je persoonlijke instellingen bij rythmbox kwijt (voor zover je deze hebt aangepast).

succes ;)

edit: tenzij je de radiostations later hebt toegevoegd, ik ben er niet zeker van of deze dan weer terug komen.
« Laatst bewerkt op: 2010/12/21, 14:08:18 door kebabfish »
Op de chat te vinden als debiantux

sprokkel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/21, 16:30:18 »
@kebabfish,

Het was even zoeken voor de juiste map, heb het bestand verwijderd, en heb de radio stations weer terug