Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: firefox werkt niet meer.  (gelezen 641 keer)

Offline vanmill8

• Lid
firefox werkt niet meer.
« Gepost op: 2010/12/19, 15:18:43 »
hallo. ik heb firefox moeten verwijderen als zoekbrowser, omdat ie niet meer goed werkt. werkt heel erg traag ,kan nauwelijks meer scrollen over pagina.s en blijft stilstaan als je met de muis klikt op verschillende sites.
ik heb maar chromium maar als web browser gedownload, die trouwens erg snel werkt .
ik heb ubuntu 10.10.  weet iemand wat hier aan de hand is met firfox? bij voorbaat dank .

Offline joop905

• Lid
Re: firefox werkt niet meer.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/19, 16:48:27 »
Kijk hier eens naar: Na de installatie van Ubuntu is er een aantal aanvullingen wenselijk waarmee u uw computer compleet kunt maken.

http://wiki.ubuntu-nl.org/DirectDoen

grj

Re: firefox werkt niet meer.
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/19, 18:20:24 »
Chromium is gewoon sneller. FF is helaas een pak logger ! Ik heb gewoon de switch gedaan, hem als standaard ingesteld en ik heb tot op heden niet één probleem gehad.

Mijn processor is wat ouder (Athlon XP ) misschien heeft het daar wat mee te maken, dat weet ik niet.

Op dit forum zijn als diverse topics gestart over dit onderwerp. Maar een echte versnellende oplossing voor FireFox heb ik tot op heden niet gevonden.

Ps je zou ook Arora eens moeten proberen; ook heel snel ! (Sommigen beweren nog wat onstabiel, maar ik heb er voorlopig goede ervaringen mee)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort