Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Na Updates loopt Ubuntu vast !  (gelezen 461 keer)

Offline flytox

• Lid
Na Updates loopt Ubuntu vast !
« Gepost op: 2010/11/22, 21:32:46 »

Met laatste Updates voor Ubuntu 10.04  kreeg ik een foutmelding  ! Vond ik al verdacht !
Nu loopt computer vast . Hij start op tot aan het bureel blad ,vanaf daar loopt " muis en keybord" vast !! Kan niets meer doen !
Heb geen toegang nergens meer, dus ook niet meer naar Terminal. Al wat nog werkt is Gnu/ Grub , heb ook al de 3 laatste recovery modes geprobeerd, maar niets lukt !
Ik heb ook die harde schijf als" slave" getest met een ander Ubuntu 10,04 als master met de hoop mijn datas en mails ( Thunderbird) terug te vinden, maar helaas, heb ik geen rechten op de 'roots"? .... Zo blijf ik maar rond draaien !
Het is al de tweede maal dat ik al mijn datas kwijt speel met de " Ubuntu Updates " ....( laaste keer : 5 maanden geleden )
Mijn vraag is , kan ik verder via Grub/Gnu of met  Ubuntu install cdrom ? Of zijn er andere oplossingen ?
Bedankt voor tip of info.
mvg

Computer AMD 2400 / HD 80 Gb/ Ram 512 /Ubuntu 10,04 + Google Chrome  ( geen Windows ,alleen Ubuntu op Harde schijf)

« Laatst bewerkt op: 2010/11/22, 23:20:04 door flytox »