Juist die plug-in die je in Synaptic vindt moet je niet gebruiken.
Deze plug-in schijnt een verouderde versie te zijn.
Dat staat ook op Pjotr's site en eerst was dat ook zo. Tot aan Karmic stond Moonlight 1.0 nog in Synaptic en In Lucid werd dat 2.0.
In Maverick echter staat gewoon versie 2.3. De laatste stabiele versie dus, die ook op
go-mono.com/moonlight staat. Niks ouwe plugin. Ik heb 'm van de week uitgebreid zitten proberen naar aanleiding van de opmerking van tux821 in het topic
rtl gemist en sbs gemist werken allebei niet, maar hij werkt prima. SBS gemist werkt er zelfs mee.
Alleen ik zelf kijk vrijwel nooit naar SBS en de mooie nieuwe site van Uitzending Gemist werkt alleen met de preview, dus ik persoonlijk heb ook liever de preview.
Maar dat neemt niet weg dat er niks is mis met die plugin uit Synaptic in Maverick.

Edit: Ik heb even Chromium weer eens geïnstalleerd vanuit Synaptic om zelf eens te kijken. 't Is een beetje een drama; Websites met streams laadt ie niet of zeer traag. Pas na twee keer herstarten wil ie een pagina laden. Heb nou 3 sites geprobeerd, maar overal hetzelfde. Geen idee of ie crasht met die plugin want de pagina's willen niet erg.
Morgen of van de week nog eens proberen.