Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Slaapstand of pauze stand werkt niet meer?  (gelezen 760 keer)

Offline Nardon

• Lid
Slaapstand of pauze stand werkt niet meer?
« Gepost op: 2010/10/21, 21:20:01 »
Hallo,

Sinds ik een upgrade heb gedaan van 10.04 naar 10.10 werkt de slaap en pauzestand niet goed meer op mijn laptop. Bij slaapstand krijg ik steeds de error "unable to wake up" of zo iets (Dit gebeurde ook al in Ubuntu 10.04) en wanneer ik pauzestand probeer lijkt het net of het hele systeem reboot. Het lampje knippert wel rood zeg maar (wat bij mijn laptop betekend dat hij is slaapstand staat) maar als ik hem weer aandoe reboot hij dus. :P Dit werkte eerst wel gewoon in 10.04.

Weet iemand misschien wat ik aan dit probleem kan doen?

Alvast bedankt! :)

~ Nardon

Re: Slaapstand of pauze stand werkt niet meer?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/21, 22:08:05 »
Geen idee. Of het werkt, of het werkt niet. Bij mij werkt het met 10.10 toevallig wel, voor het eerst sinds ik Ubuntu gebruik (vanaf versie 7 ergens). Blijft een mysterie waarom dit kennelijk zo'n lastig probleem is...

Offline Nardon

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/21, 22:09:58 »
Ok, vreemd...

Er zijn dus nog meer mensen die hetzelfde hebben begrijp ik hieruit? :P Wel jammer, deed hem op school altijd snel in slaapstand tijdens leswisseling en zo (kon je hem zonder gevaar in je tas doen). Kon je hem daarna snel weer opstarten namelijk met al je geopende bestanden en zo nog beschikbaar.. :P
« Laatst bewerkt op: 2010/10/21, 22:11:39 door Nardon »

Offline Rainmaker

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/21, 22:55:28 »
Heeft hier nog nooit gewerkt, alleen uit vintie leuk..
Alduszodanigdesalniettemin, het leven was er uit en kwam er nooit meer in.