Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution probleempje  (gelezen 1061 keer)

Evolution probleempje
« Gepost op: 2010/10/20, 00:23:35 »
Hallo,

Ik heb in Evolution mijn Gmail-account geimporteerd, en heb aangevinkt dat hij het wachtwoord moet onthouden. Echter als ik evolution open vraagt hij eerst om het wachtwoord van de keyring, en vervolgens mijn gmail-wachtwoord. Bij het verzenden vraagt hij vervolgens nog een keer mijn gmail-wachtwoord. Wat doe ik hieraan?

Bij voorbaat dank, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Offline joop905

• Lid
Re: Evolution probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/20, 00:36:32 »
Probeer dit eens:
Automatisch aanmelden: schakel het sleutelboswachtwoord uit
punt:36.
http://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs#TOC-Enige-gebruiker-Zet-Ubuntu-op-autom

grj.

« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/20, 01:28:10 »
deze is niet voor de sleutelbos,maar voor het login-scherm.

grtn, frank

Offline joop905

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/20, 08:28:37 »
Automatisch aanmelden: schakel het sleutelboswachtwoord uit
punt:37

« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/20, 08:56:53 »
ok, bedankt de sleutelbos vraagt hij nu niet meer naar, rest nog het euvel van het gmail wachtwoord....

grtn, Frank

« Reactie #6 Gepost op: 2010/10/20, 16:54:04 »
Na deze handleiding gevolgd te hebben werkte mijn uitgaande mail niet meer, ik moest dus het getal achter de smtp server weghalen en vervolgens weer het wachtwoord intoetsen, beetje vervelend.

grtn, Frank

Offline atomos

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2010/10/20, 19:18:22 »
Ik laat hier altijd (zoveel mogelijk) mijn systeem slapen (boot sneller), ik ben er achter gekomen dat ik evolution altijd moet uitzetten anders moet ik elke keer, bij het booten, de wachtwoorden invoeren. Wat blijkt nu, Evolution is eerder online dan het netwerk online is en daar gaat het fout.
☺Asuswrt-Merlin on Netgear R7000 ⚛
☺☞Ubuntu 20,00 ,x64.☜⚛
☺ Raspberry pi B+,2B, 3B, 4 , arduino mega,nano,uno,ethernetshield, etc ☺
CP/N,dos,msdos,win2,win3.11,win95,win98,NT3.5,NT4,win2000,winXP,win-vista,win10,netwerken,virtualmachines  (2006)Linux