Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Multisync  (gelezen 508 keer)

Offline rgillijns

• Lid
Multisync
« Gepost op: 2010/10/18, 21:59:29 »
Goedendag allemaal,

Ik ben sinds een paar weken aan de slag met Ubuntu / Evolution. Ik wil graag mijn Nokia E71 syncen met Evolution. Ik wil daarvoor multisync gebruiken. In versie 10.04 van Ubuntu ontbrak een plugin OpenSync-plugin-syncml (was niet via synnaptic te installeren) omdat mogelijk te maken. Ik zag dat in versie 10.10 die plugin wel (weer) te installeren zou zijn.
Ik ben nu over op versie 10.10 wat overigens bij mij prima werkt. Echter, de ontbrekende plugin is er nu wel maar nu is multisync-tools niet meer via Synaptic te installeren. Kan iemand mij vertellen wat de oplossing is. Komt bv multisync-tools binnenkort als een update beschikbaar bv of is daar ergens een verzoek voor in te dienen?