Hallo allemaal,
Ik werk nu zo'n maand met Ubuntu 10.04 LTS en ik vind het jammer dat ik niet eerder ben overgestapt. Geen virussen en open huis meer op mijn computer! Weg met alle systeemfouten binnen Windows en een traag besturingssysteem.
Ik heb echter nog wel twee problemen waar jullie me wellicht mee kunnen helpen. Ik heb Rhythmbox 0.12.8 op mijn computer geïnstalleerd en via de USB op mijn PC mijn Ipod Touch aangesloten. De Ipod wordt meteen herkend zowel op het bureaublad als in Rhythmbox 0.12.8. Ik kan echter alleen geen mp3 bestanden op mijn harde schijf via Rhythmbox naar mijn Ipod kopiëren. Als ik ze selecteer binnen Rhythmbox en naar mijn Ipod sleep, volgt er een foutmelding.
Wie weet hoe ik dit probleem oplos en zo mijn Ipod ook in een Linux omgeving kan gebruiken?
Tevens heb ik Aangifte IB 2009 voor Linux via de site van de belastingdienst op Ubuntu geïnstalleerd. Het programma is echter niet vooruit te branden. Wie weet hoe ik dit programma op een snellere manier kan gebruiken binnen Ubuntu?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Groeten, Richard