Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: opgelost.fout na installatie van kolourpaint  (gelezen 537 keer)

Offline mbreet

• Lid
opgelost.fout na installatie van kolourpaint
« Gepost op: 2010/07/14, 16:15:49 »
Hallo, ik heb kolourpaint geïnstalleerd en tijdens de installatie crashte de computer (dat gebeurd vaker, nieuw geheugen is onderweg) Doordat er nu een fout tijdens de insrallatie is opgetreden kan ik niks meer installeren of verwijderen. kolourpaint werkt overigens wel. Hoe los ik dit op? Ik heb ubuntu 10.04
« Laatst bewerkt op: 2010/07/14, 18:27:10 door mbreet »

Re: fout na installatie van kolourpaint
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/14, 18:01:58 »
Allereerst welkom op dit forum.

Open eens een terminal via Toepassingen-->Hulpmiddelen-->Terminalvenster.

tik daar sudo dpkg --configure -aGeef je wachtwoord en afwachten...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline mbreet

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/14, 18:11:31 »
Bedankt voor het welkom, bedankt voor de snelle reactie. Het werkt weer. Wat kan het toch simpel zijn. Ik ben net een week volledig over op ubuntu (pc, netbook en laptop) werkt perfect.

« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/14, 18:26:08 »
Blij dat het hielp.
Blijf gerust wat meelezen. Vind je best nog een hoop inspiratie.

Succes ermee !  XD

PS: klik ook eens op "verander" in je eerste post, en zet "opgelost" bij in je titel...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...