Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] probleem Google Chrome  (gelezen 1323 keer)

[OPGELOST] probleem Google Chrome
« Gepost op: 2010/07/09, 23:00:05 »
Zojuist tijdens het spelen met de Ubuntu settings (ben een nieuwe gebruiker) per ongeluk het bovenste panel verwijderd, waar dus ook de tijd, het menu etc op zaten. Wel weer een nieuw panel kunnen aanmaken gelukkig, maar toen moest ik alle onderdelen er  weer opnieuw aan toevoegen (via Add to Panel).

Ook het menu en Chrome heb ik er weer aan toegevoegd, maar sinds dit foutje heb ik twee problemen met Chrome:

1) De applicatie start niet meer gemaximaliseerd op en
2) Chrome onthoudt bij het afsluiten en opnieuw starten mijn geopende tabs niet meer.

Erg vervelend en vreemd ook aangezien Firefox het probleem niet heeft. De setting 'reopen the pages that were open last' staat in Chrome wel gewoon geselecteerd, maar dat doet hij dus niet. Voor het gemaximaliseerd starten heb ik -start-maximized achter de command in de snelkoppeling gezet, maar dat werkt niet. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dit nu ineens komt. Ik neem aan door het verwijderen van het panel, maar ik heb wel meer bewerkingen uitgevoerd.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/09, 23:11:54 door grizzlywilde »

Re: probleem Google Chrome
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/09, 23:03:16 »
-start-maximized werkt sowieso niet, bij niks. Die optie bestaat gewoonweg niet.

Hoe heb je Chrome eraan toegevoegd, via Add launcher of een snelkoppeling vanuit het menu gemaakt?

Re: probleem Google Chrome
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/09, 23:11:40 »
Een reboot was voldoende om dit probleem op te lossen. Excuus!

Ik had een snelkoppeling vanuit het menu gemaakt om je vraag te beantwoorden, Vistaus.