Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: squid sever  (gelezen 1305 keer)

Offline aegirke

• Lid
squid sever
« Gepost op: 2010/06/15, 13:37:59 »
Helo ,
hopelijk heeft er hier iemand ervaring met een squid server want zit namelijk met een klein ambetant probleempje .
1 van mijn gebruikers moet gegevens gaan bekijken op een beveiligde site en dit met een log in en paswoord(van de bewuste site niet van mijne squid)  .
en daar zit mijn probleem ik log aan en deze popup blijft maar komen maar eens mijn login en paswoord inggeven en daarna steeds annuleer (stuk of 10 keer ) geraak ik er toch door . ik heb de indruk dat de site opgemaakt is uit verschillende deelpagina's en daarvoor moet ik steeds authenticeren , maar das geen werk . Kan er iemand helpen ?
wat heb ik al gedaan op squid niveau is :
de gebruiker in een groep gestoken die niet wordt gefilterd (admins) en de site bij de exeptions gestoken .
alvast bedankt .

Re: squid sever
« Reactie #1 Gepost op: 2010/06/15, 18:00:06 »
Kunt u eens de instellingen van squid nakijken, waarschijnlijk heeft dit probleem te maken met het niet opslaan of meteen verwijderen van cookies