Goeienavond,
Sinds een paar dagen probeer ik VMWare Server op Ubuntu te draaien met wisselend succes. Ik heb een Virtual Machine aangemaakt met daarop Windows XP Prof 32bit. Wanneer ik binnen de console mijn muis beweeg van links naar echts over het scherm dan zie ik aan de linkerkant de verwachte Windows pointer (pijl) en wanneer ik meer naar rechts ga en vlak voor de helft van het scherm kom, verandert mijn pointer in de 'Ubuntu vinger'. Op dat moment gaan de knoppen raar doen, links wordt rechts etc. Het probleem doet zich voornamelijk aan de rechterkant en onderkant van het scherm voor. Behoorlijk waardeloos.
Ik heb al geprobeerd VMWare tools opnieuw te installeren, maar geen resultaat. Ook de VMWare mousedriver binnen Windows deinstalleren en de ps2 driver installeren biedt geen oplossing. De accelleratie heb ik ook al een tandje teruggezet zoals werd beweerd op het web: probleem blijft. Heb gegoogled maar nog geen oplossing kunnen vinden. Wie weet heeft hier iemand met een helder idee of hetzelfde probleem?
Specs: Ubuntu 10.04: Linux 2.6.32-25-generic-pae #44-Ubuntu SMP i686 GNU/Linux (HOST)
VMWare Server Version 2.0.2 Build 203138
Windows XP Professional 32 bit (GUEST)
Alvast bedankt!
Gr Sebas